Senaste nytt

Hilton Garden Inn Heathrow Terminal 2 öppnar 1:a juli 2019

fcx

Medlem
Jepp, tittade på att boka veckan efter öppning.
HGI T2: 150£
HGI T5: 100£
Hilton T4: 80£

Håller det i sig på det sättet så tar det ett tag innan första besöket...
 

Jönsson

Medlem
Har bokat en natt i mitten på augusti. £144 för ett King med Honors Discount rate. Inte speciellt bra värde för att vara Heathrow.
 

Homer

Medlem
Har bokat en natt i mitten på augusti. £144 för ett King med Honors Discount rate. Inte speciellt bra värde för att vara Heathrow.

Värdet ökar väsentligt för de som ligger i terminalen och man slipper anvämnda
shuttle, taxe eller annan transport (även om den är gratis) dvs.
T5 Sofitel
T4 Crowne Plaza/HIX
 

NotRyan

Medlem
Borde innebära rates mer konsistent ner mot £55 på HGI Heathrow vid Hatton Cross? Och då kan man slira på Green Man också... :D
HGI T2 blir nog bara i undantagsfall med dom priserna...
 

palmen

Moderator
Jag brukar alltid bo på HGI vid Hatton Cross (inte det hotell som denna tråd avser), en station med tuben och sedan några 100 meter att gå.
DoubleTree ligger väl utanför gratis-bussarna också så det går bort av den anledningen för min del.
 

NotRyan

Medlem
DoubleTree by Hilton Hotel London Heathrow Airport eller Hilton Garden Inn London Heathrow Airport för en natt i slutet på november? Övriga faller bort då de är dubbelt så dyra så det känns inte värt pengarna. HGI bodde vi en natt på förra året i december och det var helt okej. Det verkar lättare att ta sig till HGI med hjälp av tuben och sedan gå en kort väg, eller tolkar jag Google Maps galet?
Doubletree ligger lite knöligt till i förlängningen av Bath Road. Till HGI Heathrow kan du ta gratisbuss 285 från Heathrow Central. Då kliver man av på hållplatsen som heter Envoy Avenue så är det bara ett tiotal meter promenad.
 
Toppen