Senaste nytt

HERTZ: hyr minst 1 dag och tjäna 4000 poäng

Jag har hyrt 4 ggr med denna kampanj och mitt resultat är följande:
1: Kvitto på mail 2 dagar efter återlämnande, 500p på kontot efter 4 dagar. 3000p på väg efter mail till Hertz.
2: Kvitto uteblev på mail, 500p efter drygt en vecka. Kvitto efter 2 veckor efter mail till Hertz. Nytt mail ang 3000p som de ännu inte besvarat.
3: Kvitto på mail efter 10 dagar, 500p ungefär samtidigt. Mail ang 3000p skickat ännu ej besvarat.
4: Kvitto saknas efter 14 dagar, inga poäng på kontot. Mail på väg strax.

CDP, PC och Eurobonusnr har varit rätt inlagt. Jag är måttligt imponerad av hur Hertz sköter detta, men hyrorna har i övrigt löpt utan problem. Reservationer på kortet har släppts och inget extra har debiterats. Jag kommer dock inte fortsätta att hyra på Hertz efter kampanjen.
 
Var tvungen att mejla om min första bokning, då jag bara fått de vanliga 500 poängen. Gick rätt snabbt sedan att få 3000 poäng till plus 500 poäng till.

Hade min andra hyrning igår och passade då på att dubbelkollade med personalen om allt fanns med för kampanjen. Trots att jag fyllt i eurobonusnr i webbokningen så fick hon fylla i det igen i ytterligare något fält.

Det är nog smart att alltid dubbelkolla med dem att de har fyllt i allt till just denna kampanj.
 

pswe

Medlem
Var tvungen att mejla om min första bokning, då jag bara fått de vanliga 500 poängen. Gick rätt snabbt sedan att få 3000 poäng till plus 500 poäng till.

Hade min andra hyrning igår och passade då på att dubbelkollade med personalen om allt fanns med för kampanjen. Trots att jag fyllt i eurobonusnr i webbokningen så fick hon fylla i det igen i ytterligare något fält.

Det är nog smart att alltid dubbelkolla med dem att de har fyllt i allt till just denna kampanj.
Det räcker sannolikt inte med bara eurobonusnumret, krävs även promotion code (PC) från Hertz. Det brukar man behöva förklara tydligt för Hertzpersonalen vid utlämnandet...
 

DanielKif

Medlem
Jag har inte fått några eurobonus poäng eller gold rewards poäng för mina bokningar. JAg måste säga till varje gång. Väldigt frustrerande.Mailade precis om en bokning jag hade i mitten av augusti.
 

pswe

Medlem
Jag har inte fått några eurobonus poäng eller gold rewards poäng för mina bokningar. JAg måste säga till varje gång. Väldigt frustrerande.Mailade precis om en bokning jag hade i mitten av augusti.
du ska nog inte hoppas på båda delar, men oavsett vilket, jag hade alltid problem med att få eurobonuspoängen från Hertz att fungera tidigare, testade att ta bort bokstäverna framför siffrorna i eurobonusnummret och efer det fungerar det varje gång (gjorde ändringen via en av Hertz stationer och han hävdade att det inte alltid fungerade mellan kundernas webprofiler och deras system)
 
Jag får bara upp den här felkoden när jag försöker boka, är det någon annan som har samma problem?
 

Attachments

  • Skärmavbild 2016-09-26 kl. 09.43.11.png
    Skärmavbild 2016-09-26 kl. 09.43.11.png
    369,9 KB · Visningar: 184

Emme

Medlem

Meazza

Medlem
Jag hittar ingen tråd om detta.
hittade denna men verkar inte vara samma. Har du mer info @Kris? Jag ska hyra bil i mer än 7 dagar och kan ju lika gärna ta AVIS då :)
AVIS: 3.000 poäng för minst 2 dagar (nytt erbjudande från sept. 2016) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Den kampanjen gick tyvärr ut 31 augusti.

AVIS: (nytt erbjudande augusti 2016) 7000 poäng för 7 dagar (hyr okt-dec) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Toppen