Senaste nytt

HERTZ: hyr minst 1 dag och tjäna 4000 poäng

Berrsus

Medlem
Jag hyrde för två helger sedan och har inte sett röken av en enda poäng. Jag är dock inte förvånad då Hertz brukar snuva mig på poängen och hävda att den prisklassen jag använda inte ger poäng. Denna gång har jag dock gjort det by the book.
 

FFlash

Medlem
Gjorde även en bokning jag med. Fick dock följande kommentar i bekräftelsen:

WARNING & ADVISORY MESSAGES
  • PROMOTION COUPON NOT VALIDATED - CHECK AT COUNTER UPON ARRIVAL
 

Homer

Medlem
Gjorde även en bokning jag med. Fick dock följande kommentar i bekräftelsen:

WARNING & ADVISORY MESSAGES
  • PROMOTION COUPON NOT VALIDATED - CHECK AT COUNTER UPON ARRIVAL


Fick det i ett julkalendererbjudande för några år sedan, jag skrev ut allt om erbjudandet och bokningen och visade upp det
när jag hämtade ut bilen (UK) och de sa bara "it's okay, the coupon is in the booking"
poängen kom in på kontot utan problem.
 

JacobGBG

Medlem
Ridå.. Jag hade använt CDP men glömt PC...
big-show-crying_zps627910b7.jpg
 

Henrik_B

Medlem
En av två bokningar snart hemma. Krävdes lite krigande med frequent_travelers innan de började samarbeta. Nu har jag blivit lovad 3000 pts. utöver 500.

Please allow 4-6 weeks from this date for to have time to post the miles/points/credit to your account.:eek:

Väntar nu på att den andra bokningen skall landa, räknar med ett litet krig även där. Har redan hunnit blivit efterdebiterad 140 SEK för SCI som jag aldrig beställt. Men det passar bättre in i Hertz/bilskojartråden.
 
Last edited:

Johanna

Medlem
Hur lång tid har det tagit för er att få in poängen på Eurobonus? Lämnade tillbaka bilen för knappt 2 veckor sedan och ännu inga poäng.
 
Toppen