En del skriver att de ej blivit uppgraderade. Vore kul om folk skrev hur många betalda nätter (ej kreditkortsnätter). Har en bokning på Post i Göteborg i framtiden. Hoppas jag kan få late checkout för det kommer vara bakfullt.[/QUOTE
Har bott runt 30 nätter på Post och får oftast en uppgradering.
Axelryckning är en väldigt bra beskrivning av agerandet de (visserligen ganska få) gånger jag har varit med om det.Ni som är platinum, hur upplever ni att hotellen agerar då dom inte kan uppfylla förmånen "garanterad uppgradering en rumskategori"? Självklart så kan dom inte trolla fram ett rum om det är fullbokat eller inga lediga rum på högre nivå finns tillgängliga. Men jag tycker att en "garanti" blir verkningslös om man kan runda denna med en axelryckning. Brukar ni då det inträffar bli kompenserad på något sätt?
Ni som är platinum, hur upplever ni att hotellen agerar då dom inte kan uppfylla förmånen "garanterad uppgradering en rumskategori"? Självklart så kan dom inte trolla fram ett rum om det är fullbokat eller inga lediga rum på högre nivå finns tillgängliga. Men jag tycker att en "garanti" blir verkningslös om man kan runda denna med en axelryckning. Brukar ni då det inträffar bli kompenserad på något sätt?