Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på IHG (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn)?

palmen

Moderator
Uppgraderad till executive floor från billigaste rummet här på IC Atlanta Buckhead. Ingen tillgång till loungen om man inte betalar 30$ per dag. Fick dock gå dit när mitt rum inte var klart, fanns bara snacks och soft drinks mitt på dagen.
 

Ricci

Medlem
Lite bilder från Club loungen i Intercontinental-Saigon
20160723_132114.jpg

20160723_132132.jpg

20160723_132146.jpg
 

Ricci

Medlem
Ser gött ut. Hur var utbudet? Några generella kommentarer om hotellet och/eller loungen? Tummen upp?
Gällande club loungen var den mycket trevligt och bra service t ex så satte man fram min Remy Martin under ett varmt glas för att varma konjaken.
Sedan fanns dr en hel del andra premiumdrycker att välja på (glömde fråga om vilken skumpa de hade..).

Gällande hotellet i övrigt så är det nästan nytt 5-6 år bara. Men jag tycker att man skall välja ett clubrum eller högre...för att få bättre utsikt.
Hotellet ligger bra till med gångavstånd till många sevärdheter och hotellets tillhörande komplex finns många restauranger och barer tex Hard Rock Cafe. Jag kommer helt klart besöka hotellet igen inom ett år :).
 

Kris

Medlem
Gällande club loungen var den mycket trevligt och bra service t ex så satte man fram min Remy Martin under ett varmt glas för att varma konjaken.
Sedan fanns dr en hel del andra premiumdrycker att välja på (glömde fråga om vilken skumpa de hade..).

Gällande hotellet i övrigt så är det nästan nytt 5-6 år bara. Men jag tycker att man skall välja ett clubrum eller högre...för att få bättre utsikt.
Hotellet ligger bra till med gångavstånd till många sevärdheter och hotellets tillhörande komplex finns många restauranger och barer tex Hard Rock Cafe. Jag kommer helt klart besöka hotellet igen inom ett år :).
Tack för att du delar med dig. Har till och från funderat på att sticka till Saigon, men inte slagit till änn6. Alltid bra att hålla sina olika framtida reseprospekt varma ☺
 
Toppen