Senaste nytt

Gästa med EuroBonus Silver?

chazzie

Medlem
Jag tror vi provar, blir de frågor så får man koppla på charmen och om det inte fungerar lägga slanten för besöket, vilket ändå tillkommer vid besök på Diners-loungen.
 

chazzie

Medlem
Återkommer här med en rapport från loungebesöket på Landvetter. Jag lämnade bara fram kortet och sa att jag ville gästa in familjen (mor+bror, men sa inget mer än "familjen"). Damen drog mitt EB-kort och skannade deras boardingkort och hälsade välkommen, ingen fråga eller något. Tack för den SAS!

Kan för övrigt tillägga att efter ha konverterat far till att vid bokning säga "det skall finnas lounge" så har nu samma sak skett med mor, som genaste började undersöka hur hon kan begagna någon lounge vid den årliga resan med sin syster på kontinenten. Undertecknad svarade gladeligen på spörsmål =}
 

Agö

Medlem
Återkommer här med en rapport från loungebesöket på Landvetter. Jag lämnade bara fram kortet och sa att jag ville gästa in familjen (mor+bror, men sa inget mer än "familjen"). Damen drog mitt EB-kort och skannade deras boardingkort och hälsade välkommen, ingen fråga eller något. Tack för den SAS!

Kan för övrigt tillägga att efter ha konverterat far till att vid bokning säga "det skall finnas lounge" så har nu samma sak skett med mor, som genaste började undersöka hur hon kan begagna någon lounge vid den årliga resan med sin syster på kontinenten. Undertecknad svarade gladeligen på spörsmål =}
Flott! Ibland talar okunnigheten till ens fördel.
 

chazzie

Medlem
Kan bekräfta att det även på Arlanda går att gästa in syskon. Detta både i fast track och lounge som guldmedlem. Uppskattat!

Fast Track var stängd på Landvetter så jag kunde inte prova, men det var nästan tomt i säkerhetskontrollen ändå, fast för sakens skull hade det varit kul att få testa om resesällskapet fått följa med.
 
Toppen