Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Gus

Medlem
Jag bokade precis en SAS premium resa för två vuxna och ett barn, Arn-Cph-Sfo i business enkelresa i november, 90000 poäng. Om det senare släpps hemresa från tex Sfo eller LAX kan jag då lägga till det online? Justeras då priset automatiskt till 150000 poäng? Eller måste jag ringa in och betala 150 kr per person för detta?
 

Canadien

Medlem
Jag bokade precis en SAS premium resa för två vuxna och ett barn, Arn-Cph-Sfo i business enkelresa i november, 90000 poäng. Om det senare släpps hemresa från tex Sfo eller LAX kan jag då lägga till det online? Justeras då priset automatiskt till 150000 poäng? Eller måste jag ringa in och betala 150 kr per person för detta?

Ja, ja och ja. (Du måste ringa)
 

famhanssons

Medlem
Jag bokade precis en SAS premium resa för två vuxna och ett barn, Arn-Cph-Sfo i business enkelresa i november, 90000 poäng. Om det senare släpps hemresa från tex Sfo eller LAX kan jag då lägga till det online? Justeras då priset automatiskt till 150000 poäng? Eller måste jag ringa in och betala 150 kr per person för detta?
Jag lånar denna tråd.
Har inte lyckats hitta var jag bokar med Fly Premium längre. Tidigare gick man högst upp på sidan men nu fattar jag inte längre. Någon vänlig själ som kan hjälpa en gamma man?
 
Toppen