Senaste nytt

Finnair Plus Platinum Lumo - ny VIP nivå fr.o.m. 1.2.2018

Det påminner rätt mycket om SAS Diamond om man tittar på förmånerna. Fast att flyga in 450 000 poäng, varav 350 000 på Finnair, är rätt aggressivt.
Lufthansas HON är väl 600 000 på två år exempelvis.
 

FFlash

Medlem
Det påminner rätt mycket om SAS Diamond om man tittar på förmånerna. Fast att flyga in 450 000 poäng, varav 350 000 på Finnair, är rätt aggressivt.
Lufthansas HON är väl 600 000 på två år exempelvis.

Förmånerna är väl hur man tycker... jag själv tycker att Finnair Gold förmåner slår klart SK Gold, AY Plat slår SK Diamond, men vet inte om denna nya nivå jämför mot SK Pandion. My 2 cents...
EDIT: dessa menar jag DOKUMETERADE förmåner, såsom garanterad upgrade osv. Andra förmåner eller serviceförmåner finns det dock massa saker där SK slår AY i mitt tycke, men det är en anna sak och blir OT.

Väldigt intresserad jag är för planering av min nästa period iaf :)
 
i C / F är det väl för HON?
Japp. Hade nog inte gått att göra i eko med bibehållen hälsa. :cool:

Förmånerna är väl hur man tycker... jag själv tycker att Finnair Gold förmåner slår klart SK Gold, AY Plat slår SK Diamond, men vet inte om denna nya nivå jämför mot SK Pandion. My 2 cents...
EDIT: dessa menar jag DOKUMETERADE förmåner, såsom garanterad upgrade osv. Andra förmåner eller serviceförmåner finns det dock massa saker där SK slår AY i mitt tycke, men det är en anna sak och blir OT.

Väldigt intresserad jag är för planering av min nästa period iaf :)
Sant. Du får skrapa ihop 150 legs och rapportera hur det är sen!
 

David

Medlem
Det påminner rätt mycket om SAS Diamond om man tittar på förmånerna. Fast att flyga in 450 000 poäng, varav 350 000 på Finnair, är rätt aggressivt.
Lufthansas HON är väl 600 000 på två år exempelvis.
Finnair räknar väl poäng=km och inte miles som (nästan) alla andra? Fortfarande mycket att flyga in men inte så mycket man spontant får bilden av när man läser din jämförelse.
 
Toppen