Senaste nytt

Fast i Florida - jag behöver er hjälp

ELOS

Medlem
Hoppas att det funkar - platser finns i alla fall! Business lounge ska vara öppen i Bryssel så ni får fördriva tiden där. Polaris lounge också öppen på Newark och den är bra.
 

Bankiren

Medlem
De menar att uppdateringsfrekvensen på United är dålig, och att biljetterna inte finns som tillgängliga i deras system.

Bad honom att söka efter revenuebiljetter, men då behöver vi ringa på måndag för att undersöka om de kan konvertera awardbiljetter till det (och personer som kan/får göra det är tillgängliga på vardagar).

Vilket dilemma. :(
 

Bankiren

Medlem
Ringde SAS ”akutnummer” igen för ett tag sedan, och betonade än en gång att allt stänger ner i närheten typ. Att polisen till och med körde runt på hotellområdet idag, och att vi kanske hamnar i karantän snart.

Han fixade businessbiljetter MIA-EWR-ARN-CPH (och OSD för mina föräldrar). Helt otroligt lättande att få det fixat, och att vi alla kan resa tillsammans till ARN. Nu håller vi tummarna att inga flighter ställs in! :D

Jag kommer inte ihåg vad den svensktalande killen hette, men om han läser här så vill jag säga: TACK!! :)

Och ett stort, stort tack till alla som har svarat i tråden! Vilket otroligt forum det här är! :)
 

Johan Gott

Medlem
Ringde SAS ”akutnummer” igen för ett tag sedan, och betonade än en gång att allt stänger ner i närheten typ. Att polisen till och med körde runt på hotellområdet idag, och att vi kanske hamnar i karantän snart.

Han fixade businessbiljetter MIA-EWR-ARN-CPH (och OSD för mina föräldrar). Helt otroligt lättande att få det fixat, och att vi alla kan resa tillsammans till ARN. Nu håller vi tummarna att inga flighter ställs in! :D

Jag kommer inte ihåg vad den svensktalande killen hette, men om han läser här så vill jag säga: TACK!! :)

Och ett stort, stort tack till alla som har svarat i tråden! Vilket otroligt forum det här är! :)


Skönt att det verkar lösa sig. Ha en trevlig hemresa!
 
Toppen