Senaste nytt

Eurobonus 40% rabatt på awards inrikes. Boka 16-22 april, res 1 maj-31 augusti 2019

Thornado

Medlem
För alla som har eventuella planer på att resa inrikes i sommar så är det nu läge att boka resor.
40% rabatt på poängpriset på Eurobonusawards inrikes om man bokar innan påsken är över (16-22 april) för resor 1 maj - 31 augusti 2019.
Kan kombineras med FlyPremium.

Som vanligt så är ju awards fullt avbokningsbara, så 6000 poäng för en fullt flexibel biljett (i Plus om man har FlyPremium) får anses vara väldigt bra värde.

Edit: Där var jag lite för långsam på tangenterna. 40 procent rabatt på awardsresor inrikes med SAS - 1/5-31/8 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

JacobG

Medlem
Jag lyckas bara få fram rabatten för ToR-resor inrikes. Någon som lyckats få rabatten även för enkel-resor?
 

JacobG

Medlem
Brukar väl aldrig vara rabatt på enkelresor? i reglerna står det
  • Poängrabatt gäller alltid för tur och retur-resor.

Jag såg den raden i villkoren, men tänkte den syftade på den vanliga rabatten, dvs för inrikes kostar enkel i GO 6000 poäng, och tur och retur i Go 10 000. Men då är det väl tyvärr så att detta även gäller för 40%-rabatten.
 

Thornado

Medlem
Verkar inte gå att kombinera klasser med rabatten, eller måste man ringa in för det?

Om du klickar på Regler och Villkor så står det:
"Du kan inte blanda reseklasser med dessa erbjudanden, så du måste göra bokningen i samma klass för att få rabatten."

(och det verkar inte funka med classic-sidan heller - blandar jag klasser så får jag 10k istället för 15k, men det är väl bara FlyPremium som kickar in)
 
Toppen