Senaste nytt

Etihad matchar ditt guldkort

famhanssons

Medlem
Jag skickade in efter & fick ett guldkort hem i postlådan idag. Hade inte fått något mail alls om statusmatchningen (iaf som jag läst). Väldigt snopet men kul! :) Synd att de inte är med i någon allians.

På vilket sätt har ni gått tillväga för att Status Matcha? Bara kontaktat kundtjänst och i så fall vad har ni skickat in till Etihad?
 

Transit

Medlem
Nu kom mitt guldkort efter statusmatching ett flertal månader sedan som många andra här på BC:
Inte världens bästa kommunikation måste jag säga men trevligt.
Då blir det dags att pröva Ethiad tror jag bestämt!
 

joemume

Medlem
Helt plötsligt händer det. Fick mitt Etihad Gold i brevlådan i veckan, med två riktigt fina bagagetaggar till! Inte ett ljud på mailen innan dock. :)
 
De hade en kampanj som egentligen var riktad till invånare i UAE, men de missade att ange det först, så de som var snabba lyckades matcha.

Var nog så snabb man kunde vara men fick inte igenom någon match så det gäller nog inte alla, även om man var snabb. Å andra sidan lär jag aldrig åka med Etihad ändå så det gör mig ingenting. :)
 

johhenrik

Medlem
Var nog så snabb man kunde vara men fick inte igenom någon match så det gäller nog inte alla, även om man var snabb. Å andra sidan lär jag aldrig åka med Etihad ändå så det gör mig ingenting. :)

Inte för det egentligen spelar någon roll, men är du säker på att det var denna matchningen? De körde ju en innan, där jag också (ansåg jag) var jättesnabb men inte fick.
 
Inte för det egentligen spelar någon roll, men är du säker på att det var denna matchningen? De körde ju en innan, där jag också (ansåg jag) var jättesnabb men inte fick.

Nej, jag menar denna. :)

Fick ett mail:

This email is with regards to our recent Etihad Guest tier match promotion. We regret to inform you that your application did not meet the required eligibility criteria and hence you will not receive an Etihad Guest Gold card.

Jag skickade in i stort sett direkt när kampanjen kom upp (innan de ändrade till UAE).
Som sagt, petitesser.
 

Henry

Medlem
Inget mail, men ser på hemsidan att jag blivit uppgraderad efter match med A3. Har inte kollat posten då jag får den till en annan adress.
 
Toppen