Maja
Medlem
Såväl min som dotterns stol stod och "pumpade" hela flighten igenom. Personalen försökte starta om inte mindre än 3 ggr, men inget hjälpte. Lufttrycket höll helt enkelt inte och det var allt annat än en bekväm upplevelse. Att dessutom dotterns IFE bytte språk till kinesiska och startade om och hoppade i filmerna titt som tätt gjorde inte saken angenämare. Själv fick jag bara ljud i höger hörlur, trots test av tre olika hörlurar. De konstaterade att uttaget var trasigt och inte mycket att göra åt saken.
WiFi fungerade inte för någon av oss (3 passagerare). Med anledning av min tidigare tråd Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor så har jag koll på den ersättningen, men vad är rimlig ersättning för de trasiga stolarna, dotterns IFE och ljudproblemet för min egen del?
Känner mig gnällig, men anser inte att vi fick det vi har betalat för, särskilt inte sett till stolarna.
Har läst i en gamal tråd om ersättning för trasig stol á 25.000 poäng. Rimligt?
Tack på förhand för input!
WiFi fungerade inte för någon av oss (3 passagerare). Med anledning av min tidigare tråd Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor så har jag koll på den ersättningen, men vad är rimlig ersättning för de trasiga stolarna, dotterns IFE och ljudproblemet för min egen del?
Känner mig gnällig, men anser inte att vi fick det vi har betalat för, särskilt inte sett till stolarna.
Har läst i en gamal tråd om ersättning för trasig stol á 25.000 poäng. Rimligt?
Tack på förhand för input!