Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2017-MAR-25

Magino

Medlem
Jag har inte avbokat ännu, jag kommer nog trots allt. Angående träffen i Manchester blir den av på ett eller annat sätt. Jag hoppas bara den extremt dåliga attityden från vissa försvinner.

Hade varit mycket tråkigt om du känner att du vill avboka. Hoppas verkligen att vi ses den 25e.
Tror att vi ska, som flera nämnt, satsa på att sätta oss "ute" på terrassen. Vi kommer bort från BAs arbetsplats och vi kan vara lite livligare utan att störa de som vill ha lite lugn och ro inne i loungen.
 
För mig som aldrig tidigare åkt BA så ser jag det som kul och spännande att få testa på livet som Oneworld-frequent flyer och ännu roligare att få träffa er alla!

Jag har stor respekt för alla medresenärer så jag stöttar verkligen att vi är diskreta, sitter på lämpliga ställen och ger space till övriga resenärer.

Ser verkligen fram emot resan!
 

Anfield

Medlem
Jag har inte avbokat ännu, jag kommer nog trots allt. Angående träffen i Manchester blir den av på ett eller annat sätt. Jag hoppas bara den extremt dåliga attityden från vissa försvinner.


Vore trevligt om du kom ! Jag ser verkligen fram emot att träffa dig. ! Jag älskar som du förstår staden Liverpool ! Besöker den gärna ! Men nu var det två år Sedan senast ! Vore kul att lära känna någon som bor i Manchester ! Få lite mer tips om saker att göra i regionen ! Senast jag var i Liverpool såg jag Liverpool Arsenal 5-1 och Manchester Fulham på flygplats puben med ett stort gäng resande ! Ha en toppen dag !
 

trekker

Medlem
Att ta kontakt i förväg är jag övertygad kommer att, på relativt kort sikt, resultera i tråkiga försämringar. Det är väl bra att tala om för personalen att vi är ett lite större gäng när vi väl är där, men att hålla lite låg profil över lag och försöka flyga under radarn i stort är ett smart drag. Det är ju inte ens svårt om man bara har i bakhuvudet att vi inte äger stället...
Det kanske kan gå att smita till T3 en stund och nyttja lounger där? Vi pratade om det under träffen förra året men vi gjorde aldrig slag i saken. Kan man fortfarande göra transfer och hävda att man inte har boarding pass eftersom AA har sin desk efter security?
 
Toppen