Senaste nytt

Emirates - First Class

Storsteffe

Medlem
Har haft förmånen att prova(gratis) och det är en upplevelse utöver det vanliga, om det är värt att betala för beror väl på storleken på börsen. Jag sparar det i så fall tills frun och jag firar jämt om några år.
 
Jag har själv följt Casey innan han ens börja lägga upp dagliga vlogs och blev "känd". Han är en rätt skön typ och visst kan man nog härleda hans uppgradering till hans tidigare video men han gör ju inte filmerna för reklamens skull utan för att just göra filmer för sina fans.

Om ni gillar den filmen, checka när han bor på fairmont i SFO och får deras presidentsvit för en natt.... 300 kvm eller något.
 

Nikolas

Medlem
Jag följer också CN, tycker han gör en del bra filmer på youtube och vist han är en skön typ :) Rekommenderar denna film som är 3år gammal, det var så jag började att spana på flygpoäng:

 

Arnel

Medlem
FYI så har jag har inget speciellt syfte med att lägga upp denna länk.
Tänkte dela med mig av en video på Youtube som laddats upp Casey Neistat, och som i detta nu har över 11,5 miljoner tittare.

I detta klipp så blir Casey uppgraderad från Business till First på en Emirates flight från Dubai till New York.


För er som inte känner till Casey så är han en amerikansk videobloggare som dagligen lägger upp korta klipp om sitt liv på Youtube.
 
FYI så har jag har inget speciellt syfte med att lägga upp denna länk.
Tänkte dela med mig av en video på Youtube som laddats upp Casey Neistat, och som i detta nu har över 11,5 miljoner tittare.

I detta klipp så blir Casey uppgraderad från Business till First på en Emirates flight från Dubai till New York.


För er som inte känner till Casey så är han en amerikansk videobloggare som dagligen lägger upp korta klipp om sitt liv på Youtube.
Inte för att va elak eller något men denna länk är den första som postades högst upp på sidan. Bara så du vet :)
 
Toppen