Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

oneM

Medlem
Vad hade denna resa kostat i poäng om du flög:

ARN-LHR SAS Plus
LHR-SIN Singapore Airlines First
SIN-DPS Singapore Airlines Business

DPS-SIN Singapore Airlines Business
SIN-LHR Singapore Airlines First
LHR-ARN - SAS plus



Eller om man flyger samma Rut fast i business vägen hem.
Precis desamma som ovan, 97 500 Poäng / Person med en (2-4-1) Amex Voucher. Samma poäng pris oavsett om du flyger business hem då dom debiterar dig för den dyraste zonen hela vägen.
 

Mr Basic

Medlem
Precis desamma som ovan, 97 500 Poäng / Person med en (2-4-1) Amex Voucher. Samma poäng pris oavsett om du flyger business hem då dom debiterar dig för den dyraste zonen hela vägen.
Stämmer det verkligen? Borde det inte bli 112.500p per person med AMEX-voucher i @Axxo exempel (First både på utresa och hemresa).
@Hylve åker ju First på utresan men ”bara” business på hemresan (därav lägre poängkostnad)
 

oneM

Medlem
Stämmer det verkligen? Borde det inte bli 112.500p per person med AMEX-voucher i @Axxo exempel (First både på utresa och hemresa).
@Hylve åker ju First på utresan men ”bara” business på hemresan (därav lägre poängkostnad)
Jag var absolut för snabb där ursäkta, det stämmer att det borde vara 112.500p / person med en voucher. När jag läste igenom villkoren nu hittade jag inget om det men om jag minns rätt så debiterades man hela sträckan t/r för First tidigare oavsett om bara finns ett ben i bokningen?
Ber om ursäkt för OT hör hemma i Diskussion om bokade Award-bokningar.
 
Toppen