Senaste nytt

Dagens bild

ACervin

Medlem
Gjorde min första mileage run någonsin i helgen, Brisbane-Christchurch. Tydligen är Christchurch Amerikanarnas utgångspunkt för Antarktis, och nu när sommaren är på väg så fick jag se denna bjässe, Boeing C-17 Globemaster lyfta mot Antarktis.
PA160164.jpg
Boeing C-17
 

Anfield

Medlem
Ska göra ett test av en 209 kronors Beaumont des Crayères (Grande Reserve) ikväll. Kan inte minnas att jag druckit någon av deras champagner tidigare.
Såg de två som du hade här på hyllan i Kiruna. Hur var de?


Är novis på just Champagne ! Tycker det mest är Fru Anfield dricka. Men Champagne har blivit till ett nytt intresse, efter all tid jag spenderat på detta forum :) Så nu har jag både lärt mig att uppskatta och älska denna bubbliga dryck !

Jag gillade dom båda, och med tanke på att de var de absolut billigaste på bolaget så... var dom bra .... försöker prova mig igenom lite champagne på bolaget för att hitta det jag gillar bäst. Bollinger Special Cuvée Brut för 449 sek är den som jag fastnat för! men jag har många kvar att testa :)
 

nota bene

Medlem
Är novis på just Champagne ! Tycker det mest är Fru Anfield dricka. Men Champagne har blivit till ett nytt intresse, efter all tid jag spenderat på detta forum :) Så nu har jag både lärt mig att uppskatta och älska denna bubbliga dryck !

Jag gillade dom båda, och med tanke på att de var de absolut billigaste på bolaget så... var dom bra .... försöker prova mig igenom lite champagne på bolaget för att hitta det jag gillar bäst. Bollinger Special Cuvée Brut för 449 sek är den som jag fastnat för! men jag har många kvar att testa :)
Akta dig för den dyra hyllan - risk att du blir kvar där ;)
 

rob74

Medlem
Är novis på just Champagne ! Tycker det mest är Fru Anfield dricka. Men Champagne har blivit till ett nytt intresse, efter all tid jag spenderat på detta forum :) Så nu har jag både lärt mig att uppskatta och älska denna bubbliga dryck !

Jag gillade dom båda, och med tanke på att de var de absolut billigaste på bolaget så... var dom bra .... försöker prova mig igenom lite champagne på bolaget för att hitta det jag gillar bäst. Bollinger Special Cuvée Brut för 449 sek är den som jag fastnat för! men jag har många kvar att testa :)
209 kr-bubblet var också helt ok. Frisk syra... Blir till att testa några fler i samma prisläge för att jämföra.
 

Anfield

Medlem
209 kr-bubblet var också helt ok. Frisk syra... Blir till att testa några fler i samma prisläge för att jämföra.


Japp jag tänkte samma sak ! Blev ett spontan köp i dag med ! När jag skulle köpa ett vin jag fått rekommenderat !

83c74bd67646fdc688ee8c10a7b3a4c2.jpg


Denna kartong bara stod och sa köp mig köp mig ! Denna får ligga till sig lite tror jag ! Så får det bli fortsatt billig champagne test i helgen ! Hårt liv !
 
Toppen