GOTBound
Medlem
Liten uppdate om mina refund-cases med BA.
Jag fick besked i måndags att mitt flyg den 25-26:e var inställt, pengarna tillbaka på AMEX kortet idag.
Jag har tidigare skrivit om min andra refund och voucher case som ännu inte är klara, nu har jag via @trekker fått en förklaring då han fick info från BA att resor som POUG:ats (Pro-active Online Upgrade) hanteras manuellt och har 3-4 veckors handläggningstid.
Bra FYI för er med cases hos BA.
EK
Jag fick besked i måndags att mitt flyg den 25-26:e var inställt, pengarna tillbaka på AMEX kortet idag.
Jag har tidigare skrivit om min andra refund och voucher case som ännu inte är klara, nu har jag via @trekker fått en förklaring då han fick info från BA att resor som POUG:ats (Pro-active Online Upgrade) hanteras manuellt och har 3-4 veckors handläggningstid.
Bra FYI för er med cases hos BA.
EK