Senaste nytt

COOP Medmera mer

Fick inget extra för 180 000 poäng trots att det stod att det ingick i "Black Friday -kampanjen". Har skickat mail och klagat. Men som sagt 30 000 funkade fint

Jag löste in 4*30000 poäng och detta gick fint.
upload_2017-11-24_11-15-50.png
 

drW

Medlem
Tog erbjudandet på 180000 poäng. Fick rätt mängd poäng direkt.
Ska man växla över allt eller finns det något annat som cooppoäng kan vara bra till?
 

jth

Medlem
Sweet, flyttade över hela coopsaldot på 140000 p.
Det var inte helt lätt att hitta, fick klicka mig runt bland "black-friday" loggorna på poängsidan och hittade en bild med London på som var SAS-erbjudandet...
 

Ano

Medlem
Tog erbjudandet på 180000 poäng. Fick rätt mängd poäng direkt.
Ska man växla över allt eller finns det något annat som cooppoäng kan vara bra till?
Svårt att se något som ger ens nära samma utväxling per poäng som att växla till eurobonus-poäng under denna kampanj. I synnerhet om den kombineras med Eurobonus egna poäng-kampanjer.

Exempel.
- Att växla till coops egna "presentkort", som är ett av de bästa övriga alternativen ger:
120 000 Coop-poäng = 1200 kr att använda på coop.

- Att växla till Eurobonus poäng just nu:
120 000 Coop-poäng = 14400 EB-poäng. Vilket under helgens poängrabatt kan användas till
2 x inrikes t/r, eller 1 x Nordic + t/r (tillkommer givetvis skatter).

Sedan är det upp till en själv att avgöra vad man faktsikt är i störst behov av, men ingen annan samarbets-partner ger bättre utväxling per poäng iaf.
 

Thornado

Medlem
Biobiljetter ger rätt så bra värde.
Idag kostar en biobiljett 9000 poäng, vilken kan vara värd 155 kr (3D-film på Filmstaden Scandinavia - andra filmer är billigare).
För 120000 poäng får du alltså 13.33 biobiljetter, till ett optimerat värde av 13.33*155=2067 kr.
(två inrikes t/r som @Ano föreslår ovan är ju dock lätt värt mer än det)
 

Joakim

Medlem
Såja, då vart kontot i stort sett tömt.
Var lite knappande tills jag hittade rätt på coop.se, känns som att dom medvetet gjort det svårt o omständigt att hitta.
CoopMedMeraMer kan man verkligen sammanfatta med:
Upp som en sol, ner som en pannkaka!
 

palmen

Moderator
Såja, då vart kontot i stort sett tömt.
Var lite knappande tills jag hittade rätt på coop.se, känns som att dom medvetet gjort det svårt o omständigt att hitta.
CoopMedMeraMer kan man verkligen sammanfatta med:
Upp som en sol, ner som en pannkaka!
Var ju typ omöjligt att hitta om man inte aktivt letade efter det. Fanns ju alternativ med att föra över 50/60/180k åt gången om man ville, det stod dock inget om att det var till SAS förrän man tryckte på erbjudandet, var bara bild på något i en stad.
 
Toppen