Senaste nytt

COOP Medmera mer

jth

Medlem
Fick också erbjudandet via coops mailutskick och cashade in. Klickar jag igen står det att "Du kan ta ut denna poängvara max 1 gånger. Du har 0 gånger kvar." Synd att det bara går en gång!
 

McClane

Ny medlem
Fick följande generiska svar från Coop då jag frågade om vilka fått erbjudandet och om det fanns möjlighet att få länken utskickad:

"Hej och tack för ditt mejl!

Alla medlemmar får inte alla erbjudanden varje gång. Coop skickar medlemserbjudanden med olika frekvens till olika kunder vid olika tillfällen. Skälen till detta är bland annat de olika butikskedjornas uppträdande på marknaden och hur medlemmen nyttjar butikskedjan.

Det faktum att Coop har 2,5miljoner- 3,0miljoner medlemshushåll innebär också att det är en omöjlighet att skicka medlemserbjudanden till alla medlemmar vid samtliga tillfällen. Detta beroende på varutillgång och flera andra fysiska faktorer som logistik och övriga pågående kampanjer i exempelvis flygbladen.
Ytterligare faktorer som påverkar vem som får medlemserbjudande vid ett visst tillfälle eller inte är köpbeteende för medlemmen.

Välkommen att kontakta oss om du har fler frågor eller funderingar!

Med vänlig hälsning,

Coop Kundservice"

Känns som tråkiga nyheter för oss som hoppas på en Eurobonus kampanj för att växla in våra Coop-poäng. Ser ju mörkt ut om inte Coop ens vill ge ett engångs erbjudande om 400 extra eurobonus till alla medlemmar.
 

Patrik

Medlem
Jag fick till 19/11 på mig att växla. Intressant algoritm, för jag har in 20k poäng just nu, men får det om jag handlar som brukligt nästa lördag. (Bra styrning av var jag ska handla)
 
Toppen