Senaste nytt

COOP Medmera mer

Samosaguas

Medlem
Utan att få räkningen nästa månad?
Ska man säga till innan eller bara sätta in på det numret som finns på "mina sidor"?
Tänkte så det inte räknas som tex plus saldo?
Du behöver inte säga till innan, det är bara att sätta in pengarna på Medmeras konto och ditt OCR-nummer. Har du plussaldo behöver du inte betala någon faktura.
 
Hejhej..
Bodde på nordic choice i Malmö för nån helg sen och betalde med mitt coop medmera mer.
Min undran är hur poängintjäningen är om den är 1 poäng eller 0.5 poäng per krona?
 

oscy

Medlem
Jag som bytte bort från Coop till SAS har ju märkt två stora nackdelar. Vi är ett större kompisgäng som varje lördag lirar på v75 tillsammans varav det är jag som brukar stå för raderna. Det blir med andra ord jag som får sätta in pengar på ATG-kontot medan dom andra swishar mig och det visar sig vara två stora problem med detta jämfört med Medmera-kortet:

1) SAS MC har en spärr på 10 000kr per månad för spel.
2) Inga EB-poäng ges för insättning till ATG.

Med Medmerakortet fanns där ingen sådan spärr, eller åtminstone ingen gräns jag någonsin kom upp i. Och man fick bonus även på dessa insättningar... kan vara bra att känna till för andra!
 

DrKlas

Medlem
Har någon lyckats växla in Coop-poäng mot Eurobonuspoäng på sistone? När jag försökter dyker aldrig inloggningsfältet till SAS Eurobonus upp.

Jag tömde mitt konto genom sex överföringar till Eurobonuspoäng tidigare i veckan. Fick samma fel flera gånger men fick det att fungera då jag valde andra belopp att växla. Pröva fler gånger eller pröva andra belopp så kommer det nog fungera.
 
Jag tömde mitt konto genom sex överföringar till Eurobonuspoäng tidigare i veckan. Fick samma fel flera gånger men fick det att fungera då jag valde andra belopp att växla. Pröva fler gånger eller pröva andra belopp så kommer det nog fungera.
Det enda beloppet jag hittar är 300 Eurobonuspoäng för 3000 Coop-poäng.
 
Toppen