Senaste nytt

CDON Sas Amex Classic 30k eurobonuspoäng

jumbooze

Medlem
Kortet kom i lådan idag nu ska jag trigga bonusen och sen se när det blir bäst att byta till ett Green Card.
Tror jag kommer ha mycket kostnader utomlands under nästa år så 3x poängen blir bra
 

M.K

Medlem
Jag pratade med kundtjänst och nu öppnades min ansökan upp igen då Elite kortet var borta ur systemet. Det var inga problem med CDON bonusen om det inte skulle hinna bli godkänt till i morgon då dagen för ansökan räknas. De bekräftade också att tre månaders kravet för spendbonusen räknas från dagen ansökan godkänns.
 

Axxo

Medlem
Va
Kortet kom i lådan idag nu ska jag trigga bonusen och sen se när det blir bäst att byta till ett Green Card.
Tror jag kommer ha mycket kostnader utomlands under nästa år så 3x poängen blir bra[/QUOTE

varför green card ? Är väl inte så bra om man ska samma bonus ?
 

Doctor-X

Medlem
Om man har SAS Mastercard Premium och kan lägga de 45000 SEK spend på sitt Mastercard under dubbel-poäng-helgen 13-15 december 2019 (eventuellt med hjälp och Curve och Go Back In Time-functionen) så blir kalkylen ännu mindre bra, då 45000 SEK spend blir värt 13500 poäng. Men gratis är alltid gott, oavsett hur mycket poäng man får.

Jag planerar redan att maxa min limit på SAS MC under kampanjhelgen med hjälp av Curve. Men allt för jul/nyår kan inte inhandlas denna helg ;) därav kommer AmEx SAS Classic väl tillhands framöver.
 

Caelus

Medlem
Jag pratade med kundtjänst och nu öppnades min ansökan upp igen då Elite kortet var borta ur systemet. Det var inga problem med CDON bonusen om det inte skulle hinna bli godkänt till i morgon då dagen för ansökan räknas. De bekräftade också att tre månaders kravet för spendbonusen räknas från dagen ansökan godkänns.
Okej, och godkänd blir den direkt när man söker online? Eller får man ett mail när ansökan är godkänd så man vet hur lång spend-limit man har.
 
Toppen