Senaste nytt

CDON Sas Amex Classic 30k eurobonuspoäng

M.K

Medlem
Jag har fått hem kortet och börjat spenda. Som kortnörd måste jag säga att det är riktigt fint. Trevligt med ett gratiskort också för en gångs skull. :)

Nu ska det handlas på för 45k. :cool:

7314DD7E-0109-4217-B387-CFB0D67176FF.jpeg
 
Last edited:

Caelus

Medlem
Fick precis mail från Amex att mitt EB-nummer i anmälan var felaktigt. De nämner mitt EB-nummer i mailet men det är korrekt. Någon mer som fått liknande mail? Kan tyvärr inte ringa supporten då jag befinner mig utomlands.
 

palmen

Moderator
Fick precis mail från Amex att mitt EB-nummer i anmälan var felaktigt. De nämner mitt EB-nummer i mailet men det är korrekt. Någon mer som fått liknande mail? Kan tyvärr inte ringa supporten då jag befinner mig utomlands.
Varför kan du itne ringa? Skype fungerar utmärkt att ringa med utomalnds till "låga priser".
 

backflip

Medlem
Fick precis mail från Amex att mitt EB-nummer i anmälan var felaktigt. De nämner mitt EB-nummer i mailet men det är korrekt. Någon mer som fått liknande mail? Kan tyvärr inte ringa supporten då jag befinner mig utomlands.

Fick samma. Hade skrivit in rätt nummer med de behövde mitt "EBS" innan för att systemet skulle ta det....
 

ante_77

Medlem
Ja exakt @Tonton , du ligger väl på den spenden nästan enbart på restaurangbesök. ;)

Detta gratiskort vänder sig till dem med lägst inkomster/spend. Med kostnadsläget i Sverige har jag svårt att se folk, speciellt familjer, som inte klarar detta krav i tre månader med lite vilja.


Så här vid jul så har väl de flesta dragit ihop spenden redan de första veckorna.
Nåja, nu är ju julen över, men 45k är ingen konst. Köp en dator och nyårsmiddagen, så är spenden i box
 

Caelus

Medlem
Jag hade oturen att få mitt kort precis efter att jag åkt på julsemestern. Så min spend började igår istället för 3v sedan...
 

Doctor-X

Medlem
Endast hunnit skrapa ihop 1600kr i spend sedan jag fick kortet, får öka takten lite nu. Åkte utomlands dagen efter kortet kom, så all spend har gått på SAS MC Premium, då det var fortsatt 50% extra i utländsk valuta .
 

M.K

Medlem
Spend efter plan då första fakturan kom idag med brytdatum igår, 14500sek. Drygt 30k kvar till 30k och ingen stress då ingen ny kampanj är i sikte och vi har ett nytt år. Framåt mars vill jag dock gärna byta kort för att nå voucher(s) i god tid.
 
Toppen