Senaste nytt

Carlsberg Aviator Relaxium Lounge på Kastrup

sweflyer

Medlem
Föredrar faktiskt Carlsberg Aviator Relaxium över Atelier. Känns ljusare och öppnare, och buffén är ett rejält lyft mot hur det var på tiden det var Aviator lounge. Är jag bara sugen på öl och lite tilltugg är det loungen jag väljer på CPH.
Eventyr är dock min favorit där över lag; bättre mat, dusch och enastående utsikt över banan.
 

pep

Medlem
Blir att testa ”nya” Aviator. Annats tycker jag att Atelier är bra vad gäller utbud. Kanske inte lika bra lokal.
Vi mangler i hoej grad en grundig anmeldelse og "lagergennemgang" af Carlsberg loungen. Maaske et alternativ til Mikkeler baren hvis man er meget toerstig eller lommen er tom...?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Tycker Atelier är överlägsen mot Carlsberg loungen. Då tänker jag framförallt på maten där Atelier har ett väldigt bra utbud för att vara en PP lounge. Carlsbergs frukost var inte mycket att hänga i granen och vid mitt besök var även en av ölsorterna slut. En ytterligare fördel med Atelier tycker jag är att det ofta är rätt lite folk inne i loungen om man jämför med de andra som brukar vara överfulla.
 

micke99

Medlem
Läste på carlsberg aviator facebook npgot om smörrebröd.. Finns där verkligen smörrebröd eller är tanken man skall göra sina egna smörrebröd/mackor?
 

sweflyer

Medlem
Läste på carlsberg aviator facebook npgot om smörrebröd.. Finns där verkligen smörrebröd eller är tanken man skall göra sina egna smörrebröd/mackor?
Tanken är att du skall göra egna. På buffén står det några recept på olika smörrebröd man kan bygga med det som finns där. Ganska kul koncept, men klart att så matigt blir det ju inte
 
  • Gilla
Reactions: pep

micke99

Medlem
Tanken är att du skall göra egna. På buffén står det några recept på olika smörrebröd man kan bygga med det som finns där. Ganska kul koncept, men klart att så matigt blir det ju inte

Ok tänkte så är det nog, annars vore färdiga goda smörrebröd en riktig vinnare att ha på en lounge. :)

Vilka öl på kran har dom nu ?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

M.K

Medlem
Dessa ;)

EAA22E00-770D-4F6C-944A-D62869F8F98A.jpeg


Testa den ofiltrerade. Min favorit!
 
Toppen