Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

JensE

Medlem
Någon som försökt boka idag?
Jag får bara "Tyvärr, det biljettpris du valt gäller inte längre. Välj ett annat biljettpris." hela tiden efter ha valt flyg och resenärsavgifter och försöker gå vidare efter det.
 
Någon som försökt boka idag?
Jag får bara "Tyvärr, det biljettpris du valt gäller inte längre. Välj ett annat biljettpris." hela tiden efter ha valt flyg och resenärsavgifter och försöker gå vidare efter det.
Försökte boka för ett tag sen och fick samma svar. Fick ringa till SAS kundtjänst och så fick dom boka åt mig.
 

Mr Basic

Medlem
Blir inte riktigt klok på systemet. o_O
Det skall ju inte gå att applicera sin Amex 2-4-1 men när jag söker ARN-LHR (via t ex MUC med Lufthansa) så får jag upp ”du har erbjudanden att nyttja”.
Söker jag sedan LHR-Sydamerika så ”försvinner” möjligheten att applicera vouchern. Är detta ngt jag missat, t ex att vouchern går att applicera intra Europa? :rolleyes:
 

mha321

Medlem
Blir inte riktigt klok på systemet. o_O
Det skall ju inte gå att applicera sin Amex 2-4-1 men när jag söker ARN-LHR (via t ex MUC med Lufthansa) så får jag upp ”du har erbjudanden att nyttja”.
Söker jag sedan LHR-Sydamerika så ”försvinner” möjligheten att applicera vouchern. Är detta ngt jag missat, t ex att vouchern går att applicera intra Europa? :rolleyes:
Voucher för classic kortet gäller bara i Europa, de andra i världen.

Om du har ett kort över classic så kan det ju varit något som knasat och voucher har registrerats fel...
 

Mr Basic

Medlem
Voucher för classic kortet gäller bara i Europa, de andra i världen.

Om du har ett kort över classic så kan det ju varit något som knasat och voucher har registrerats fel...
Har Amex Premium voucher. Ska det gå att applicera voucher (läste inlägg #1 och enligt det måste man ringa Tallinn för att applicera voucher) när man bokar *A-award via SAS nättjänst?
 

Gus

Medlem
Blir inte riktigt klok på systemet. o_O
Det skall ju inte gå att applicera sin Amex 2-4-1 men när jag söker ARN-LHR (via t ex MUC med Lufthansa) så får jag upp ”du har erbjudanden att nyttja”.
Söker jag sedan LHR-Sydamerika så ”försvinner” möjligheten att applicera vouchern. Är detta ngt jag missat, t ex att vouchern går att applicera intra Europa? :rolleyes:
Se inlägg #294. Jag undrar om det är någon bugg i systemet?
 

Mr Basic

Medlem
Se inlägg #294. Jag undrar om det är någon bugg i systemet?
Tack för tipset. :) Hade börjat skumma hela tråden för att se om jag missat ngt, nu slapp jag det. Då får jag väl ringa Tallinn helt enkelt.

Lite OT. Slipper man ngn avgift om man bokar via nätet kontra att boka hos Tallinn?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen