Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

palmen

Moderator
Har rensat en massa inlägg i diskussionen, tips finns någr ainlägg högre upp, om de inte fungerar är det inte mycket forumet kan göra åt det men oavsett vad pratar man aldrig med kundtjänst eller liknande om sådana saker om någon nu får för sig det. Fungerar det så fungerar det, gör det inte går man vidare.

//Moderator
 
15:24 idag fick jag mejl att någon tagit ”Första steget mot din bonus”. Kanske fungerar det fortfarande ändå.
Samma för mig så uppenbarligen funkar de vilket är bra Men som jag också skrev tidigare så har jag själv erfarenhet att jag fick detta felet som nu diskuteras i början när kampanjen var slut också medan det funkade för andra så de verkar vara lite varierande.
 

Gasterlund

Medlem
Jag försökte signa upp mig nu, och efter att länken inte fungerade testade jag tipset från #217. Det resulterar dock bara i ett meddelande "Koden är felaktig eller så gäller inte kampanjen längre".
 
Jag försökte signa upp mig nu, och efter att länken inte fungerade testade jag tipset från #217. Det resulterar dock bara i ett meddelande "Koden är felaktig eller så gäller inte kampanjen längre".
...finns några inlägg högre upp, om de inte fungerar är det inte mycket forumet kan göra åt det men oavsett vad pratar man aldrig med kundtjänst eller liknande om sådana saker om någon nu får för sig det. Fungerar det så fungerar det, gör det inte går man vidare.

//Moderator
 
Jag försökte signa upp mig nu, och efter att länken inte fungerade testade jag tipset från #217. Det resulterar dock bara i ett meddelande "Koden är felaktig eller så gäller inte kampanjen längre".
Jag får precis samma! Hur gör ni andra - har ni fortsatt registreringen av konto ändå, trots detta felmeddelande? Leder det till att man ändå vår signup-bonus eller skapar man bara ett vanligt konto med 0kr saldo? Vågar inte klicka mig vidare och signa med BankID ifall jag sen inte får någon Signup-värvningspeng att starta med!
 

palmen

Moderator
Jag får precis samma! Hur gör ni andra - har ni fortsatt registreringen av konto ändå, trots detta felmeddelande? Leder det till att man ändå vår signup-bonus eller skapar man bara ett vanligt konto med 0kr saldo? Vågar inte klicka mig vidare och signa med BankID ifall jag sen inte får någon Signup-värvningspeng att starta med!
Då kommer du aldrig kunna nyttja tjänsten om du inte signar upp. Funkar det inte är det ju inget du kan göra åt det i alla fall
 
Då kommer du aldrig kunna nyttja tjänsten om du inte signar upp. Funkar det inte är det ju inget du kan göra åt det i alla fall
Har inte fått mitt Amex eller MC än , så jag har inte bråttom! Vill gärna ha 10kkr sign up bonus, och vill därför inte ”tro” att en refferal kod är inlagd men att jag sen inte får någon bonus. Dumt att missa 250kr ju!
 
Toppen