Senaste nytt

Bekräftat: SAS har köpt LN-RKP (ex-LAN)

palmen

Moderator
Jag flyger pa SK944 den 20/5 i plus. Verkar vara LN-RKP att doma av seat map. Satans skit om sa ar fallet. Det blir i alla fall ingen uppgradering till business for poang i detta fall.
Plus på RKP är ju ingen jättestor skillnad jämfört med Plus på de andra planen, är ju lite skillna dpå stol och inget eluttag och ingen skärm. Men i övrigt relativt lika. Det är främst i business som planen skiljer sig markant, övriga kabiner är ju snarlika och till och med bättre på RKP på vissa platser.
 
Plus på RKP är ju ingen jättestor skillnad jämfört med Plus på de andra planen, är ju lite skillna dpå stol och inget eluttag och ingen skärm. Men i övrigt relativt lika. Det är främst i business som planen skiljer sig markant, övriga kabiner är ju snarlika och till och med bättre på RKP på vissa platser.

Tycker den nya stolen ar battre samt att det ar ganska vasentligt att ha en bra skarm och eluttag, men men.

Varför inte, man får väl tillbaka poängen om man klagar till SAS? :)

Ar det sant? I sa fall ar det ju super att uppgradera. Hur stor ar sannolikheten att jag far tillbaka poangen om jag klagar?
 
Ar det sant? I sa fall ar det ju super att uppgradera. Hur stor ar sannolikheten att jag far tillbaka poangen om jag klagar?
Fifty-fifty. Beror helt och hållet på vilken handläggare du råkar hamna hos. Finns uppenbarligen noll riktlinjer för hur kompensation ska se ut för olika problem/klagomål man har. Flera gånger har en resenär som EBB eller EBS i SAS GO fått mer poäng än mig som EBD i Business. Så det är absolut inget jag skulle räkna med att få tillbaka poängen, om ens några alls... Flera gånger har jag vid klagomål fått till svar: "Vi beklagar att din resa med oss inte uppfyllt dina förväntningar. Vi vidarebefordrar dina synpunkter till ansvarig på XX-avdelning. Tack och välkommen åter=0 poäng.
 

SweCow

Medlem
Idag är denna "skönhet" ute och flyger lite Short-Haul CPH-ATH som SK777/778...

LN-RKP.JPG
 

fcx

Medlem
En A340 har bara 50 platser mer än en A321, så det behöver inte vara att de är så fullbokade.
 
Toppen