Bagage ved turn-around?

Diskussion i 'Skyteam' startet af pep, 10 April 2019.

1. Hvad gør man her? Jeg flyver KQ i Z BKK-NBO-ADD (married segments) med bagage. Overvejer at købe ny KQ-billet videre fra ADD-NBO-KGL startende med samme fly som jeg ankommer med. Turn-around tiden i ADD er 50 minutter, hvilket er nok hvis man kun rejser med håndbagage. Men hvis den allerede indskrevne bagage skal ud af flyet er der næppe tid til at faa den lastet igen? Det ville vaere bedst om den kunne blive tilbage i NBO indtil jeg kommer der senere paa dagen og så igen følge mig det sidste stykke NBO-KGL Erfaring søges..?

2. Jeg prøver igen:
    Är det möjligt att åka med bagage paa vändande plan i Addis? En turn around på 45-50 minutter er rigeligt for B2B uden indskrevet baggage. Men med baggage tager jeg en større chance...

3. Agö

Agö Medlem

By:
    CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    För en gångs skull skulle det faktiskt förvåna mig om någon medlem här har testat detta, haha.

Fritidsforskare, pep, jumbooze og yderligere 1 synes godt om dette.
  4. Jeg har modificeret rejsen, elimineret indskreven baggage og redureret til kun 2 stykker haandbagage. Ankommer i biz-class of rejser tilbage til NBO (og videre) i økonomi. Mon ikke de forbarmer sig og lader mig blive i business kabinen (-: Min routning er DAD-BKK-NBO-ADD-NBO-KGL Pga. married legs er billetterne (3 styks) meget billige (idet KQ konkurrerer voldsomt med ET paa destinationen Addis).

jumbooze synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!