Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

gneken

Medlem
Låter lovande!


Inte lika lovande då... Är det lätt att man kommer åt den knappen?
I början kom jag åt den enkelt när jag bara skulle ta av lurarna.
Nu är det bättre, men kan fortfarande bli fel. Exempelvis så har min jacka lyckats komma åt knappen när jag svängt huvudet. Det är riktigt störande eftersom all musik pausas och den säger den nya NC nivån. Eftersom jag inte vill ha något annat än maximal nivå så måste jag klicka två gånger till för att hamna tillbaka på högsta nivån.
 

Brandten

Medlem
Upplever inte min knapp att vara lätt att komma åt. Testa att ta bort "knappen" i appen eller sätt alla val på 10?
cf6e720f82185c6dc4056f3c42c7da8a.jpg
 

Greger

Medlem
Jag har Bose 700 och tycker att de är suveräna. Inte hunnit flyga med dem än. Behövde tänja ut dem något (la dem över förpackningen över natten) då de klämde åt lite för mycket för min smak, tips för den som har problem med detta.

Men till det negativa så ja, det är faktiskt väldigt lätt komma åt knapparna, de är superkänsliga. Jag brukar ta tag i kåpan så jag inte rör knapparna. Man vänjer sig, ingen dealbreaker.

Men det jag i alla fall stör mig allra mest på och som jag inte tycks nämns är att då man lägger dem ned kring halsen så tenderar kåporna vikas utåt vilket känns väldigt onormalt för mig åtminstone. Ser dessutom fult ut gå runt med två stora logotyper "L" och "R" för höger och vänster lur, hade mycket hellre velat att de föll inåt. Jag har därför behövt få in rutin ta av dem, vända på dem sedan lägga dem kring halsen om jag vill ha dem som bekvämast.

Men samtalskvalitén är helt otrolig, den man pratar med hör även fast det är livat ikring en, något jag förstått de äldre lurarna inte kan hantera.
 

patteng

Medlem
Väldigt nöjd med min Apple Airpods Pro, ANC räcker gott och väl för att få bort flygbrummet.

Däremot tappade jag ofta anslutning på höger lur, löstes alltid av att stoppa tillbaka bägge i caset och ta ur igen. Plötsligt en dag så var högra luren helt död. Lös bara rött utropstecken i rutan på iPhone så fort jag tog ur den högra ur caset. Supportsamtal med Apple som skickade ut ny högerlur och nytt case med UPS. Tre dagar senare fick jag ersättningsprylarna, funkar bra än så länge. Någon annan som upplevt liknande problem? Lite oroväckande med sådana problem, men skönt att Apples support är världsklass.

Endast hänt någon gång när jag kopplar lurarna till min jobbmobil ( Android). Men aldrig när jag använder dem med min vanliga iPhone
 
Toppen