Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

crown

Medlem
Jag var lite snabb när jag beställde och tänkte inte på att dessa var 1an och inte 2an.

Är det stor skillnad? Skulle du behålla eller lämna tillbaka?
Enda skillnaden är väl den extra knappen för Google Assistant, samt att man ska kunna styra NC-styrkan med en knapp på lurarna vilket går i mobilappen på de gamla. Inget jag skulle betala extra för.

Funderar själv kring dessa, hittade en ganska bra sida som jämför de och verkar vara större skillnad än att de ändrat på knapparna bara:

Bose QuietComfort 35/QC35 Wireless 2016 vs Bose QuietComfort 35 II/QC35 II Wireless 2018 Side-by-Side Headphones Comparison - RTINGS.com

Båda presterar dock riktigt bra även om QC35 II är snäppet vassare på NC bland annat om jag tolkar siffrorna rätt.
 

pedantic

Medlem
Beställde Bose 700 på Elgiganten för 3390, får se om touchen känns lika bra som knapparna på QC35II. Tur att Elgiganten tillåter att man testar under öppet köp! :)
 
Tänkte köpa som julklapp nu i helgen under "dubbla poäng" mastercard, alla deals från black week är ju borta, får man bita i det sura äpplet och köpa QC35II för drygt 3000kr eller har jag missat nått ställe?
 

Emsa

Medlem
Väldigt nöjd med min Apple Airpods Pro, ANC räcker gott och väl för att få bort flygbrummet.

Däremot tappade jag ofta anslutning på höger lur, löstes alltid av att stoppa tillbaka bägge i caset och ta ur igen. Plötsligt en dag så var högra luren helt död. Lös bara rött utropstecken i rutan på iPhone så fort jag tog ur den högra ur caset. Supportsamtal med Apple som skickade ut ny högerlur och nytt case med UPS. Tre dagar senare fick jag ersättningsprylarna, funkar bra än så länge. Någon annan som upplevt liknande problem? Lite oroväckande med sådana problem, men skönt att Apples support är världsklass.
 
Toppen