Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Capa

Medlem
Säkert jag som är trög men jag hade gärna sett en guide där man som guldmedlem kan se hur detta med förstoringsglaset fungerar. Jag satt och klickade lite nu men kan inte säga att jag helt begriper hur det fungerar.. kanske behöver fylla på kaffekoppen :rolleyes:
 
Ser fram emot att börja använda mitt guld konto! Supersmidigt att få lite hjälp ”på plats”
Tack för ert stors engagemang
Tänk bara på att det är inget "mirakel" verktyg.
Det den visa brukar finnas tillgängligt för att boka, men det är ingen 100% garanti.
Den ser inget annat som inte andra sidor/system kan se
 
Säkert jag som är trög men jag hade gärna sett en guide där man som guldmedlem kan se hur detta med förstoringsglaset fungerar. Jag satt och klickade lite nu men kan inte säga att jag helt begriper hur det fungerar.. kanske behöver fylla på kaffekoppen :rolleyes:
Prova och sök ARN-FRA i April, då hittar den troligen inget som redan finns sökt.
Då kan du klicka på max 7 förstoringsglas och be den söka, dessa ligger synliga för dig och alla andra guldmedlemmar i 48 timmar tror jag innan minnet nollställs
 
Innan jag manuellt sökt, dom som har kryss kan du se att någon har sökt i detta fall för 1 timme sedan på dessa dagar.
Om du håller muspekaren över teknen ovanför datumen så ser du när sökningen gjordes.
upload_2018-12-10_11-35-33.png


Efter jag sökt på dagarna 1, 2, 5, 6, 7
upload_2018-12-10_11-36-5.png


Systemet söker bara på bestämda rutter 90 dagar framåt.
Alla värdens rutter finns inte, men många finns inlagda.
Jag har inte stött på någon rutt jag inte kunnat söka.

Välj bara rätt start och stop, ibland kan du få fram statskärna som stop och då hittar du inget.
Tex LAX
upload_2018-12-10_11-40-59.png

Här måste du välja den nedre för att du ska kunna få upp något.
Fråga mig inte varför den även ger di en statskärna.
 

ESGP

Medlem
Har själv börjat kika på Awardfares och tycker tjänsten är förträfflig! Otrolig skillnad mot andra sidor där ute, ett gränssnitt som känns fräscht. Tack @pqvst, kommer definitivt skaffa guld när det blir dags att planera nästa awardresa!

Kommer dessutom hålla ögonen öppna efter en Awardfares-tag till väskan ;)
 

Capa

Medlem
Innan jag manuellt sökt, dom som har kryss kan du se att någon har sökt i detta fall för 1 timme sedan på dessa dagar.
Om du håller muspekaren över teknen ovanför datumen så ser du när sökningen gjordes.
Visa bifogad bild 82972

Efter jag sökt på dagarna 1, 2, 5, 6, 7
Visa bifogad bild 82973

Systemet söker bara på bestämda rutter 90 dagar framåt.
Alla värdens rutter finns inte, men många finns inlagda.
Jag har inte stött på någon rutt jag inte kunnat söka.

Välj bara rätt start och stop, ibland kan du få fram statskärna som stop och då hittar du inget.
Tex LAX
Visa bifogad bild 82974
Här måste du välja den nedre för att du ska kunna få upp något.
Fråga mig inte varför den även ger di en statskärna.

Super, tack så mycket för hjälpen!

En fråga; Om jag söker t.ex. BKK-SYD, då kommer det vare sig upp några kryss eller förstoringsglas. Detta från April och framåt. Vad betyder det?
 
Super, tack så mycket för hjälpen!

En fråga; Om jag söker t.ex. BKK-SYD, då kommer det vare sig upp några kryss eller förstoringsglas. Detta från April och framåt. Vad betyder det?
Jag får fram, har du valt "rätt" BKK?
Tyvärr så måste man hålla koll i dagsläget på att man väljer rätt, framåt i tiden kommer inte"Metropolitan Areas" synas och bli ett "problem". Men just nu måste man välja rätt.

upload_2018-12-10_19-39-44.png


upload_2018-12-10_19-40-12.png


Du får inte fram verktygen om du väljer "Metropolitan Areas"
upload_2018-12-10_19-43-2.png
 
Last edited:
Toppen