Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Kul!
Var där någon specifikt debatterad rutt/klass? tänker LH i F?
Antar det är rutten du lade upp i lyckade bokningar?
Har inte 100 koll på dom diskuterade rutterna.
Jag bokade ANA, TG i first.
ANA fanns 2st men nya kabinen.
Men jag åker själv.
Lufthansa F har jag provat så satsar på andra bolag

Japp den ligger i lyckade bokningar.
 

pqvst

Medlem
Enkelt analysera dina EuroBonus transaktioner och skapa en FlyPremium prognos (likt excel-arket som finns här på BC, men lite enklare att använda). Se senaste blogg-inlägget: SAS EuroBonus Analysis and Forecast | AwardFares Blog

Screenshot 2020-02-06 11.14.21.png
 

squeezen

Medlem
Den tar ju inte enbart info från SAS utan flera olika system.
Men det är nog troligen inte lika säkert som när alla system är uppe.
Nej, tabbar jag ut andra program så blir det väl färsk data där, men när sas visar program visar X och refreshed ”just now” så betyder det väl i princip att ingen sökning ens är gjord ”just now”.

ser nu det ligger en banner inne om problem med SAS awards också.
 

MTheC

Medlem
Inte supernöjd med värdet av Awardfares Guldmedlemskap. Jag försökte söka awards till BKK. Förstår självklart att Eurobonus-tillgänglighet inte visas men har historiskt funnits hyfsad korrelation med United så kan ju snegla på det (var för ombokning av inställd resa). Visade ingen tillgänglighet i business på de datum jag var intresserad (kom upp massor i economy med LifeMiles) av men när jag sökte direkt på Uniteds hemsida fanns massor av tillgänglighet som inte kommer upp på Awardfares - snackade med Tallinn och de såg också massor av tillgänglighet.

Vet inte om det är ett tillfälligt problem, om det gäller all tillgänglighet för United men drar ju nästan ner värdet till noll om varken United eller Eurobonus-tillgänglighet visas.
 

Jenny N

Medlem
Inte supernöjd med värdet av Awardfares Guldmedlemskap. Jag försökte söka awards till BKK. Förstår självklart att Eurobonus-tillgänglighet inte visas men har historiskt funnits hyfsad korrelation med United så kan ju snegla på det (var för ombokning av inställd resa). Visade ingen tillgänglighet i business på de datum jag var intresserad (kom upp massor i economy med LifeMiles) av men när jag sökte direkt på Uniteds hemsida fanns massor av tillgänglighet som inte kommer upp på Awardfares - snackade med Tallinn och de såg också massor av tillgänglighet.

Vet inte om det är ett tillfälligt problem, om det gäller all tillgänglighet för United men drar ju nästan ner värdet till noll om varken United eller Eurobonus-tillgänglighet visas.

Hej!
Nu när möjligheten att boka *A har släppts tänkte jag ta tag i det. Noterade som ovan citat, är det fortfarande så? Sökte på Uniteds sida och där verkar finnas resor, men enligt Awardfares är det inte för Eurobonus.
2020-07-17 (1).png
2020-07-17.png
 
Toppen