Senaste nytt

Avis Preferred

pswe

Medlem
Jasså, det fick då inte jag, vart står det någonstans?

Dessutom, OM det verkligen skulle vara så är ju förutsättningen för att det skall vara meningsfullt
att man klarar av att kvalificera till President's Club (minst 10 hyror och €2000 i spend ) utan status match.

Det verkar va rätt snurrigt på Avis. Jag har varit Preferred-medlem ett antal år.
Fick en gratis weekend för drygt ett år sedan efter en hyra.
Hyrde bil förra helgen (SAS-kampanjen), detta är min tredje hyra under senaste 12 månadersperioden och totalkostnaden jag haft är cirka EUR 400. Jag kan inte få det till att jag kommit upp någon nivå, men idag droppade det in en helgvoucher i alla fall :)
 

Berglund

Medlem
Är det någon som begriper hur Avisappen fungerar?
Min visar fortfarande under
Dina Resor > Nuvarande
förra veckans bokning, som också finns under ”Avslutade resor”.

Denna veckas bokning, där jag de facto sitter i bilen, finns inte listad under ”nuvarande”.

Vidare under ”kommande resor” har jag sisådär 40-50 bokningar, fast i omvänd kronologisk ordning. Så att min sista bokning, strax innan nyårsskiftet i slutet av 2018, den dyker upp överst i listan och de närmaste veckornas bokningar ligger längst ned. Helt värdelöst system som helt saknar ordning och gör appen i det närmaste obrukbar.

Vill jag kika på kvittot på förra veckans bokning så går det inte. Det är inte ännu tillgängligt, trots återlämning i söndags och nu är det trots allt fredag eftermiddag...
 
Last edited:

pswe

Medlem
Är det någon som begriper hur Avisappen fungerar?
Min visar fortfarande under
Dina Resor > Nuvarande
flrra veckans bokning, som också finns under ”Avslutade resor”.

Denna veckas bokning, där jag de facto sitter i bilen, finns inte listad under ”nuvarande”.

Vidare under ”kommande resor” har jag sisådär 40-50 bokningar, fast i omvänd kronologisk ordning. Så att min sista bokning, strax innan nyårsskiftet i slutet av 2018, den dyker upp överst i listan och de närmaste veckornas bokningar ligger längst ned. Helt värdelöst system som helt saknar ordning och gör appen i det närmaste obrukbar.

Vill jag kika på kvittot på förra veckans bokning så går det inte. Det är inte ännu tillgängligt, trots återlämning i söndags och nu är det trots allt fredag eftermiddag...
Exakt samma hos mig...
 

Bryant

Medlem
Är det någon som begriper hur Avisappen fungerar?
Min visar fortfarande under
Dina Resor > Nuvarande
förra veckans bokning, som också finns under ”Avslutade resor”.

Denna veckas bokning, där jag de facto sitter i bilen, finns inte listad under ”nuvarande”.

Vidare under ”kommande resor” har jag sisådär 40-50 bokningar, fast i omvänd kronologisk ordning. Så att min sista bokning, strax innan nyårsskiftet i slutet av 2018, den dyker upp överst i listan och de närmaste veckornas bokningar ligger längst ned. Helt värdelöst system som helt saknar ordning och gör appen i det närmaste obrukbar.

Vill jag kika på kvittot på förra veckans bokning så går det inte. Det är inte ännu tillgängligt, trots återlämning i söndags och nu är det trots allt fredag eftermiddag...


Jag har samma problem. Kommer inte åt kvittot. Eftersom de har dragit mer än de borde så är jag intresserad av hur kvittot ser ut.
 

Homer

Medlem
Jag har samma problem. Kommer inte åt kvittot. Eftersom de har dragit mer än de borde så är jag intresserad av hur kvittot ser ut.


Omedelbart efter att de checkat in bilen får jag ett kvitto, precis som det ser ut i appen, med e-post.
Kanske någon inställning du behöver ändra?

Annars finns utförligare kvitto på deras hemsida lika snabbt, åtminstone i engelsk version.
 
Last edited:

Bryant

Medlem
Omedelbart efter att de checkat in bilen får jag ett kvitto, precis som det ser ut i appen, med e-post.
Kanske någon inställning du behöver ändra?

Annars finns utförligare kvitto på deras hemsida lika snabbt, åtminstone i engelsk version.

Testade via hemsidan. Sidan laddas aldrig när vill se kvittot.
 
Toppen