Senaste nytt

AVIS 2.000 Eurobonuspoäng vid hyra i nästan hela världen (boka ? hyr 31/12 2019)

Mikeswe

Medlem
Fast han sa ju att det handlade om 10.000, och extra förare får man hursomhelst med Eurobonus AWD

Ok, hade faktiskt ingen koll på att man fick extra förare med Eurobonus.. dock sade dom på stationen att dom fick upp ett meddelande direkt efter att dom skrev in koden så antog det berodde på koden men då kanske det var fel av mig.

10.000 poäng gäller antagligen annan bilklass eller längre hyra isåfall. Har ju inte någon aning om villkoren för kupongen. Dock blev det 4,000 poäng för mig på en 4-dagarshyra vilket jag var nöjd med med tanke på att jag behövde hyra bil just med Avis p.g.a. lokationen och inte hade någon annan voucher .. MEPA004 hade jag ju redan använt innan, och såg att det stod i villkoren på vouchern du lade upp att det endast gällde en gång...

tack båda för tipsen ! ..
 

Homer

Medlem
Jag fick 2.000 poäng totalt för bokning med MEPA004.

Kan meddela att jag även testade MEPA008 enligt tips från @Flytoheaven . Bokade bilklass C i fyra dagar och blev krediterad 4.000 poäng samt att extra förare ingick under hela hyrestiden.


Jag fick också 4.000, för klass G i 2 veckor.
Att man skulle få 10k för någon hyra förefaller otroligt.
 

Homer

Medlem

Mikeswe

Medlem
Jag fick också 4.000, för klass G i 2 veckor.
Att man skulle få 10k för någon hyra förefaller otroligt.

ja, då är det ju konstigt.. eftersom @Flytoheaven aldrig postade villkoren för denna så blev det ju lite gambling för min del men var nöjd med 4.000 på 4 dagar då Avis inte hade ngn annan kampanj just vid det tillfället..

Men som du säger är ju att det är troligt att max är 4.000 poäng på denna (>4 dagar), eftersom vi båda fick det.. jag bokade C i 4 dagar och du G i 14 dagar..
 
Toppen