Senaste nytt

AVIS 2.000 Eurobonuspoäng vid hyra i nästan hela världen (boka ? hyr 31/12 2019)

Homer

Medlem
Jag testade med en befintlig bokning och det funkade att lägga till kupongkoden själv,
priset var oförändrat, om det sedan blir några extra poäng är en annan sak.
(I bästa fall 1.500EBG +2.000 för kupongen)

Coupon Code:MEPA004 - Tracking Only/Paperless Coupon - Coupons

2.000 fick jag (bara provat en hyra)
 

obs

Medlem
Jag testade med en befintlig bokning och det funkade att lägga till kupongkoden själv,
priset var oförändrat, om det sedan blir några extra poäng är en annan sak.
(I bästa fall 1.500EBG +2.000 för kupongen)

Coupon Code:MEPA004 - Tracking Only/Paperless Coupon - Coupons


Är det inte bara totalt 2.000 poäng man kommer få för en bokning med kupong (dvs att de med lägre Eurobonus nivå kommer få förhållandevis fler poäng)? Eller står det någonstans att det tillkommer 2.000 poäng för kupongen utöver det som vanligtvis intjänas?

Hursomhelst, tack för tipset :)
 

Homer

Medlem
Är det inte bara totalt 2.000 poäng man kommer få för en bokning med kupong (dvs att de med lägre Eurobonus nivå kommer få förhållandevis fler poäng)? Eller står det någonstans att det tillkommer 2.000 poäng för kupongen utöver det som vanligtvis intjänas?

Hursomhelst, tack för tipset :)


Det var bara jag som spånade i att det fanns den möjligheten.
 
  • Gilla
Reactions: obs

Mikeswe

Medlem
Är det inte bara totalt 2.000 poäng man kommer få för en bokning med kupong (dvs att de med lägre Eurobonus nivå kommer få förhållandevis fler poäng)? Eller står det någonstans att det tillkommer 2.000 poäng för kupongen utöver det som vanligtvis intjänas?

Hursomhelst, tack för tipset :)

Jag fick 2.000 poäng totalt för bokning med MEPA004.

Kan meddela att jag även testade MEPA008 enligt tips från @Flytoheaven . Bokade bilklass C i fyra dagar och blev krediterad 4.000 poäng samt att extra förare ingick under hela hyrestiden.
 
  • Gilla
Reactions: obs
Toppen