Senaste nytt

Amex Platinum: Konsert med Ola Salo och lansering av metallkort 21 maj 2019

Thornado

Medlem
Det har dykt upp ett nytt event i Amex NU-appen. En lanseringskonsert för Amex Platinum i metall med Ola Salo på Cirkus i Stockholm.
Tisdag 21 maj, 19.00-21.15. Kvällen inleds med snittar och dryck. Fredrik Sauter (Amex) talar 20.00, konsert med Ola Salo 20.15.

Gratis för Platinuminnehavare och en gäst, men om man inte kommer så måste man avboka 24h innan, annars kan man bli debiterad 500 kr per person som inte dyker upp.
 

BAS

Medlem
Jag var inne för att boka direkt när jag fick en avisering från appen kl 10:02 Då var det fullbokat! Ställde mig i kö för avbokningar...

Nu när jag såg denna tråden så gick jag in i appen och testade igen. Nu finns det minsann platser! Konstigt.
 

lilydock

Medlem
Är det bara jag som funderat på inbjudan som säger ”kvällen inleds med snittar och dryck” för att i slutet ange ”endast sittplatser och garderob ingår”?

Vet inte om jag orkar pallra mig dit över en timme innan showtime om jag inte får nåt gött i magen :)
 

NTA

Medlem
Är det bara jag som funderat på inbjudan som säger ”kvällen inleds med snittar och dryck” för att i slutet ange ”endast sittplatser och garderob ingår”?

Vet inte om jag orkar pallra mig dit över en timme innan showtime om jag inte får nåt gött i magen :)
Haha, ska dem ta betalt för snittar? Platinum är urvattnat...
 
Toppen