Senaste nytt

AMEX bjud in och få 25% mer i belöning (gäller tom 4 mars 2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har lyckats värva en i alla fall. Personen har varken fått kort eller mejl där ansökan är godkänd ännu dock. Ansökan och värvning gjordes förra veckan. Mycket långsammare än vanligt upplever jag.
UC är gjord och OK i alla fall. Jag ser inte heller värvningsbonus på mitt konto.
Hur vet du om du lyckats värva då?
Jag har också försökt värva för en dryg vecka sen - UC gjordes direkt men ännu ingen värvningsbonus eller besked till den värvade. Har också minnet av att de godkänt ansökningar mycket snabbare tidigare.
 

Tongen2

Medlem
Hur vet du om du lyckats värva då?
Jag har också försökt värva för en dryg vecka sen - UC gjordes direkt men ännu ingen värvningsbonus eller besked till den värvade. Har också minnet av att de godkänt ansökningar mycket snabbare tidigare.
Nja det vet jag ju inte med säkerhet ännu men personen gick via min vävningslänk i alla fall. Tycker bara det känns onormalt lång tid att varken personen som sökt fått något svar eller jag ev värvningspoäng.
Men jag lever på hoppet ;)
 
Nja det vet jag ju inte med säkerhet ännu men personen gick via min vävningslänk i alla fall. Tycker bara det känns onormalt lång tid att varken personen som sökt fått något svar eller jag ev värvningspoäng.
Men jag lever på hoppet ;)
Min värvning gick tydligen igenom idag (poängen daterade idag, iaf), 8 dagar sedan värvning.
 

Autonom

Medlem
Hur vet du om du lyckats värva då?
Jag har också försökt värva för en dryg vecka sen - UC gjordes direkt men ännu ingen värvningsbonus eller besked till den värvade. Har också minnet av att de godkänt ansökningar mycket snabbare tidigare.

Jag värvade en bekant i fredags kväll och på tisdagen såg jag att jag fått poängen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen