Senaste nytt

American Airlines nya business class på 777-300ER, Dallas - London

Canadien

Medlem
Har fått till min första business med AA 777 nu till Miami via London. Ni som rest, minikabinen (4J ledig) eller någon av fönsterplatserna i huvudkabinen för en ensamresenär? Har läst att rad 5 och 11 saknar lite fönster.
 

Lukas2

Medlem
Jag har åkt i lilla kabinen. Den är ju rätt lugn, eftersom det inte blir så mycket spring där. Dock så tycker jag att det var något konstigt brus/fläkt som lät ganska mycket. Vet inte riktigt vad det kom ifrån. Ex. så har jag suttit i "lilla kabinen" på Cathay Pacific, och jag har inget minne att det var sånt ljud där men kan ha förträngt det. Men jag gillar när det har små kabiner.. så satsa på det tycker jag.
 

Canadien

Medlem
Jag har åkt i lilla kabinen. Den är ju rätt lugn, eftersom det inte blir så mycket spring där. Dock så tycker jag att det var något konstigt brus/fläkt som lät ganska mycket. Vet inte riktigt vad det kom ifrån. Ex. så har jag suttit i "lilla kabinen" på Cathay Pacific, och jag har inget minne att det var sånt ljud där men kan ha förträngt det. Men jag gillar när det har små kabiner.. så satsa på det tycker jag.

Satt du på vänstersidan då när du hörde fläkten?
 
Har fått till min första business med AA 777 nu till Miami via London. Ni som rest, minikabinen (4J ledig) eller någon av fönsterplatserna i huvudkabinen för en ensamresenär? Har läst att rad 5 och 11 saknar lite fönster.
Har suttit på alla platser i lilla kabinen hos AA och skulle välja den alla dagar i veckan före den större bakre kabinen.
Flög min först, och förhoppningsvis enda, flygning i den större kabinen mellan LAX-LHR för två veckor sedan och även om det var en nattflygning så kändes den rätt stökig.
 

Canadien

Medlem
En bilduppdatering anno 2017, allt verkar sig likt på 4A. Första AA i Business för mig. Rankar den efter Swiss, SAS och Air Canada, men före BA, LH, Thai, Finnair, Turkish, Air China, Aero Mexico och KLM

IMG_20170518_195726.jpg

IMG_20170518_195908.jpg

IMG_20170518_200002.jpg

IMG_20170518_200029.jpg

IMG_20170518_200037.jpg

IMG_20170518_200103.jpg

IMG_20170518_200635.jpg

IMG_20170519_002248.jpg

Valde express meal p g a 4h försening ut från US
 

JacobGBG

Medlem
En bilduppdatering anno 2017, allt verkar sig likt på 4A. Första AA i Business för mig. Rankar den efter Swiss, SAS och Air Canada, men före BA, LH, Thai, Finnair, Turkish, Air China, Aero Mexico och KLM

Är detta med avseende på själva hårda produkten eller helheten?
 
Toppen