Senaste nytt

American Airlines nya business class på 777-300ER, Dallas - London

jannewa

Medlem
Bra rapport, bilderna duger alldeles utmärkt. Nu vet jag vad jag har att förvänta mig när jag ska flyga LHR-JFK-GRU T/R, dvd fyra legs i 777-300ER :)
Har 3D och 4J på nervägen och 4A och 3J på återresan.
Får hålla koll på vilket som bäst. :)

Tack!
 

Storsteffe

Medlem
Skulle vilja varna för främre kabinen, ljudnivån är den högsta jag upplevt förutom bak i MD-80 ;), det måste sitta en gigantisk fläkt i taket i anslutning till galley. Fick skrika för att prata med sambon i stolen bredvid, betydligt tystare längre ner i planet upplevde jag det som.
 

JensE

Medlem
Jag har suttit 2 gånger i främre mini-kabinen och inte upplevt detta. Måste varit något problem med planet du var med på?
 

Storsteffe

Medlem
Jag har suttit 2 gånger i främre mini-kabinen och inte upplevt detta. Måste varit något problem med planet du var med på?

Mycket möjligt det blev tyst en kort stund strax efter start men sen drog det igång igen och höll i sig hela resan, oerhört irriterande då jag har svårt att sova med hörlurarna på.
 

sembl

Medlem
Jag har haft 3J och uppfattade också minikabinen som mindre tyst än nu när jag jag körde 6J och 8J. + mindre skrammel från galley.
 

Storsteffe

Medlem
Mitten som sagt var men det är inte helt lätt där heller då platserna är väl avskilda vilket är bra om man reser själv.
 

gusten

Medlem
En kollega åkte DFW-LHR i förrgår. AA Business: en 767a med gammal, sunkig kabin med tandläkarstolar. Plastglas etc. Mkt dåligt intryck, förutom att cabin staff var trevlig. Alltså: gäller att se upp med vilken maskin som trafikerar på resedatumet.
 

Senator

Moderator
En kollega åkte DFW-LHR i förrgår. AA Business: en 767a med gammal, sunkig kabin med tandläkarstolar. Plastglas etc. Mkt dåligt intryck, förutom att cabin staff var trevlig. Alltså: gäller att se upp med vilken maskin som trafikerar på resedatumet.

Nu har inte jag varit ombord dessa äldre B767-300ER men de finns ett antal av dessa kvar i flottan. AA kommer fasa ut några, medan ett antal skall byggas om med samma affärsklass om finns på B777-300ER. Det samma gäller B777-200or där Förstaklass försvinner.

Rutten DFW-LHR-DFW har två dagliga avgångar:
AA50/51
AA78/79

Det är vad jag minns AA50/51 som skall ha en B777-300ER de flesta avgångar...

B777-200 retrofit
777-200 Retrofit | Planes | Boeing | American Airlines

Fleet Statistics
 

AABack2ARN

Medlem
Det ändras hej vilt på DFW-LHR-DFW just nu med 77W, 772 och 763 där 772an har både den nya och gamla konfigurationen. Så man får se upp!
 
Toppen