Senaste nytt

2-4-1 USA tor i maj/juni för 4 personer

torbjo73

Ny medlem
Hej,

Har haft minst sagt lite oflyt med SAS nya sida för bokning av StarAlliance, som jag ser att fler haft, så jag tar det här som en sista utväg då jag börjar få tunnelseende av allt läsande och olika sökmotorer. Tack på förhand! 1 av våra vouchers går ut vid årsskiftet.

  1. Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
  2. Var är din destination? USA:s östkust, slutdestination Florida
  3. När vill/behöver du resa ut? 21-25/5
  4. När vill/behöver du komma hem? Hemma Arlanda senast 16/6
  5. Hur länge vill du vara borta? Flexibel
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna, 2 barn 14 och 10.
  7. I vilken kabinklass?
    • Business
    • Premium Economy
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Flexibel
  9. Vad är din budget? (per person) 2 vouchers(1 av våra vouchers går ut vid årsskiftet och 260.000 poäng.
  10. Vad är det viktigaste för dig?
    • Schysst flygresa och lagom lång vistelse
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigt men vi kan göra det för att kunna hitta lämpligt flyg.
Jag har kollat på flyg tor från New York ner till Miami och även Dallas, Atlanta mm. Hittar resor dit men inte hem. De gånger jag hittat resor hem har jag fått felmeddelande "Tyvärr priset är inte aktuellt" typ. Tallin har flera gånger hänvisat mig till hemsidan...
 

Kimmen00

Medlem
21/5 finns det många flyg via tegel till EWR och sen eco från EWR till FLL
samt flera flyg via montreal med AC till FLL


21/5 finns via zurich till miami med swiss även 22/5.

Allt via enkel sök på United.com
Kolla där
 

torbjo73

Ny medlem
Tack för att du tog dig tid att kolla och svara. Mycket hjälpsamt!

Jag förstår inte riktigt allt men menar du att dessa alternativ skulle vara bokningsbara som bonusresor? De går i alla fall inte att boka via SAS hemsida men skulle Tallin kunna boka dessa?
 

Senator

Moderator
Tack för att du tog dig tid att kolla och svara. Mycket hjälpsamt!

Jag förstår inte riktigt allt men menar du att dessa alternativ skulle vara bokningsbara som bonusresor? De går i alla fall inte att boka via SAS hemsida men skulle Tallin kunna boka dessa?

SAS hemsida letar bara upp resor där platserna är i samma klass. @Kimmen00 förslag har några segment som är i ekonomiklass inom USA. Därför visar inte SAS dessa.
 

torbjo73

Ny medlem
Hem tex den 5-6/6 via EWR.. eco mia-ewr sen C med united till Manchester och SAS till ARN (kan ni ju köra polaris i EWR)

Bokade precis den där resan nu via Tallinn. Hade läst nånstans här att det inte längre gick att boka Mixed Cabins men jag lyckades hitta en hjälpsam agent den här gången och då gick allt perfekt. Tack så hemskt mycket för hjälpen!
 
Toppen