Senaste nytt

1 Miljon Billiga resor! Boka senast 24 augusti 2017, res till 31/5 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

Andreas.Net

Medlem
Fick det precis på mailen:
upload_2017-8-15_17-27-41.png


Resperiod Europa: 14/9 2017–31/5 2018.

Resperiod USA & Asien: 4/10 2017–31/5 2018
(dock ej 16/12 2017–8/1 2018 samt 24/3–9/4 2018)

Boka senast 24 augusti 2017.
 

Canadien

Medlem
MS-JlN8UVHbCJN8-It73Ihte-RKaHXYSkkcolLf88pqtSDiyNDpxeVGkfEwH5YijlbWqknpCKriP8gqrKg0l7WFA1FiQb1crPSr9aSHIcFYU-JE3nQIrekRyoUvB0e-zlQ=s0-d-e1-ft

FÖRHANDSTIPS TILL DIG SOM ÄR DIAMANTMEDLEM
Hej,

Som tack för att du väljer att resa med oss på SAS, kommer här ett litet förhandstips. Onsdag 16 augusti går startskottet för en av våra stora kampanjer: Så håll utkik i mejlen och på sas.se imorgon.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS
 

dino_81

Medlem
Spännande!

Då kanske vi som är EBG erbjudandet dagen efter och veckans Now or Never uteblir.

Hoppas på bra priser även i Plus och Business!
 

palmen

Moderator
Spännande!

Då kanske vi som är EBG erbjudandet dagen efter och veckans Now or Never uteblir.

Hoppas på bra priser även i Plus och Business!
Har väl aldrig varit business på dessa reor?
Kommer ju definitivt varandra billiga go, tror nog det kan påverka pluspriset också men troligtvis inte superpriser som funnits innan.

Förhoppningsvis smitta detta av sig på andra bolag som sänker priser också :)
 

Maja

Medlem
Är det någon som har kolla på hur 1 miljon billiga resor-kampanjen brukar stå sig mot Friends & Family?

Siktar in mig på PLUS då jag förstått att Business inte brukar finnas med.
 

Dr. Miles

Expert
Är det någon som har kolla på hur 1 miljon billiga resor-kampanjen brukar stå sig mot Friends & Family?

Siktar in mig på PLUS då jag förstått att Business inte brukar finnas med.
SAS Go på en miljon billiga resor kampanjen säljs ofta i O klass medan SAS Go på Friends & Family kampanj säljs i V klass (för resor inom Europa).
Därför tillgängligheten är helt annorlunda mellan de två kampanjer. O klass försvinner fortare än V klass.
 

mha321

Medlem
Är det någon som har kolla på hur 1 miljon billiga resor-kampanjen brukar stå sig mot Friends & Family?

Siktar in mig på PLUS då jag förstått att Business inte brukar finnas med.
En miljon billiga brukar väl oftast bara vara i go, tror jag. F&F brukar åtminstone ibland ha Plus, och ännu mer ibland riktigt bra deals på Plus.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen