Senaste nytt

”Lounge on the go” med AMEX Platinum i Malmö, Götebirg & Luleå AirPort (4/2-31/12, 2019)

Malmö och Luleå! Nu finns "Lounge On the go" även på era flygplatser. Året ut bjuder vi dig på frukost eller lunch/middagspaket på Espresso House mot uppvisande av ditt Platinumkort.

346c6c04563852c3e83af63afdd40787.jpg
 

micke99

Medlem
Så trevligt. Äntligen... Nu är det bara CPH Fast track man väntar på (Lär väl aldrig komma) så hade jag varit super nöjd och lite till....
 

Mr.cake

Medlem
Bara positiva nyheter! Roligt för folk som flyger från dessa flygplatser med innehav av AMEX plat. Ironiskt att Amex gör det bättre än SAS själva.
 

micke99

Medlem
Ja roligt att AMEX gör ngt för oss i Skåne, MMX fast track och nu espressohouse. Bara hoppas på lite mer event här nere i Malmö området, Var på ett BMW event som var rätt roligt, Körde massa fina bilar, sen Champagne och snittar. Tesla eventet missade jag, men detta var mer än ett år sedan. Efter det har det inte varit ngt att hurra för Skåne tyvärr.
 

Ricci

Medlem
Ja roligt att AMEX gör ngt för oss i Skåne, MMX fast track och nu espressohouse. Bara hoppas på lite mer event här nere i Malmö området, Var på ett BMW event som var rätt roligt, Körde massa fina bilar, sen Champagne och snittar. Tesla eventet missade jag, men detta var mer än ett år sedan. Efter det har det inte varit ngt att hurra för Skåne tyvärr.
Amexlounge på CPH vore inte fel...gärna med direktleveranser från Mikkellerbaren:)
 
Toppen