Senaste nytt

[Business Class]Europa-Nordamerika (inklusive Hawaii), från ca 15.000SEK (Star Alliance & One World)

AABack2ARN

Medlem
Nä, det är fortfarande aktivt hos åtminstone United och Lufthansa. Hos United står det att biljetterna måste vara utställda senast 30APR20. Notera att det är 180 dagars förköp.
 

igelkotten

Medlem
Forsokte fa till en open jaw ARN-HNL/HNL-LRH runt jul/nyar, men fick upp ett pris pa 250 000 kronor... Enligt fare rules ska open jaw fungera. Soker jag t/r ARN/HNL sa hittar jag for 17000 kr.
 

Flying Finn

Medlem
Har redan från tidigare över 1500 TPs på kommande för medlemsåret 2020-2021 och kommer inte att nå GGL (om inte BA nu gör någon förlängning på medlemsåret 2020-2021 med typ 12 månader), så jag bokade för 1159 € det billigaste alternativet är ex-SOF (tips: TUS och SMF är bland de förmånliga alternativen från SOF), är för att garantera mig ännu mina sista flyg med Queen of the Skies (Boeing 747-400) i First. :) Då har jag flugit åtminstone fem gånger i BA First med henne före de försvinner. Har även två gånger i Club World med platsrad 64 (övre däcket) på kommande.

Optimerade inte nu mina TPs, utan flyger till en destination som inte normalt är förmånlig och så att jag får Concorde Room på både LHR och JFK, och så att det fanns direkt möjligheten att uppgradera kabinklassen med Avios. Valde TUS (Tucson, AZ), eftersom SAF (f.d. huvudstaden för Nuevo México och numera huvudstad för delstaten New Mexico - Santa Fe, NM) är lite kylig på vintern i bergen (hur fan klarar jag mig hemma då i februari?! :D ).

Som en liten petitess, totalt inofficiellt: åtminstone en del av Bremen tycks arbeta på distans nu. Nå en PBX som Asterisk och BA egna FLY kräver ju inte att man är på kontoret. :)

BA SOF-TUS.jpg

#livetfortsätter #detfinnsenframtid :)
 

Flying Finn

Medlem
Det blev ett fel i mitt inlägg, så anmälde inlägget för en korrigering, eftersom jag var upptagen med ett distansmöte och hade inte tid att rätta till mig i tid.

Tipset var alltså att TUS och SMF är bland de förmånliga alternativen från SOF. Meningen inom parentesen avbröts i misstag.

Dessutom vill jag understryka att även MEX är nu en del av rean, vilket är mycket avvikande från det vanliga. Så just nu rekommenderar jag att boka mera ovanliga destinationer som ni normalt kanske inte skulle ha som flygbiljettens destination eller så MEX, i fall Mexiko lockar er. :)
 
Dessutom vill jag understryka att även MEX är nu en del av rean, vilket är mycket avvikande från det vanliga. Så just nu rekommenderar jag att boka mera ovanliga destinationer som ni normalt kanske inte skulle ha som flygbiljettens destination eller så MEX, i fall Mexiko lockar er. :)
MEX var med från dag ett. Bra pris och man kan få en trevlig weekend där.
 
Toppen