Senaste nytt

Qatar Airways - Det gjorde Ni bra!

pep

Medlem
Nu har de forlaenget perioden for extension af Tier level fra 6 til 12 maaneder (fik email igaar)
 

pep

Medlem
Puuha! Jeg har mod forventning netop faaet 480,000 q-miles tilbage fra en aflyst award-booking med familie (DAD-CPH retur, 4 pax). Men det holdt haardt idet de foerst (korrekt) haevdede at halvdelen af miles'ene nu var udloebet forlaengst. Efter lidt forhandlinger med QRPC lykkedes det mig at faa reinstated alle miles med validity til mindst 30 Juni 2020 (hvor mindst 94,000 miles skal anvendes foer udloeb). Mage til cliffhanger. Kunne ikke rebooke da der var naesten ingen optioner og al min planlaegning afhaenger af andre flyselskaber (KQ of VN). QRPC er meget vanskelige at komme i kontakt med og alle beslutninger foregaar internt uden nogen indlydelse eller reference. Det er svaert at booke awards netop nu da flights are yet to resume to a decent scale. [Tips ved awardbilletter: ring til deres DK "guldlinie" hvis du er elitetraveller, der kommer man hurtigt igennem. ( +45 38 124139 "Platinum" linie - billigt med skype, 11 1/2 oere/min). Tak @QR A319 for raad.
 

QR A319

Medlem
Härligt att det gick att lösa! När allt som stavas Covid-19 lugnar ner sig så kommer det säkerligen många bra möjligheter att spendera Q-Miles på fördelaktiga sätt igen!
Ha det fint amigo!
 

pep

Medlem
Efter seneste Award booking fik jeg denne mail:
As a way to thank you for your recent booking, we are offering you a travel voucher of USD 150 to be used for your next trip between 1 June and 15 December 2020. We will email your voucher number within 48 hours of completing the first flight of your original trip. As a Gold Privilege Club member, we will also give you 10,000 bonus Qmiles, within three days of taking off on your first trip.

Officiel information:

https://www.qatarairways.com/en/offers/thank-you.html?cid=EMALL484290

As a way to thank you for your trust and confidence, we are offering you a travel voucher to be used for a future trip for any ticket booked on qatarairways.com from 15 February to 31 May 2020 for travel until 15 December 2020.* Additionally, Privilege Club members will receive up to 12,000 bonus Qmiles, which can be used towards flights, upgrades and more.

 
Last edited:

pep

Medlem
Forlænget gyldighed af Q-miles:
Fik email fra QRPC: "...extending the life of Qmiles. Starting today, Qmiles will last longer than ever before. Every time you spend or earn a Qmile, your balance will be valid for a further 36 months"
Det virker! Alle mine (næsten) udløbne miles er forlænget til dybt ind i år 2023
 
så godt!
Jag såg att mina Qmiles var förlängda till 2023 men mina Qcredits expire 2021. Jag har min status till 2022.

Due to global travel restrictions, our loyal Privilege Club members received an additional membership year of tier status. Gold and Platinum members also now benefit from a two-year validity on their Qcredits.

We recently extended our Qmiles validity until March 2021, for those who had Qmiles due to expire in June 2020 and, as we know many of our members are looking forward to taking to the skies again soon, made it easier for them to get back on board by removing award flight fees. Tickets can be booked seamlessly on qmiles.com or via the mobile app fee-free.

We continue to redefine Privilege Club for our loyal members, as they will soon be able to redeem Qmiles for an award ticket quicker than ever before. We will also be updating our Qmiles expiry policy, giving members the opportunity to extend their Qmiles validity when they earn or spend Qmiles.
 

nissefalk

Medlem
Fick en resa Göteborg till Goa i May -20 inställd redan i slutet av Mars -20 och man ställde direkt ut en voucher, den 19e Oktober så begärde jag återbetalning fick svar den 24e Oktober att man skulle betala tillbaka och att det kunde at 28a dagar, fick credit på mitt AMX den 25e Oktober, bra och snabbt hanterat.
 

pep

Medlem
Jeg har 3 long-distance award billetter med QR hvor miles'ene der blev brugt, er udløbne forlængst. Jeg har måttet udskyde alle rejser flere gange og igår blev det så alvor idet rejserne skulle ombookes senest 31 December. Jeg ringede til QR Danmark (Platinum linien) og kom straks igennem og fik bookningerne lavet om. De giver nu 2 aars respit og tillader endog åbne bookninger. Og, dette med miles som egentligt var udløbet i 2019. Nu har jeg til engang i 2022, så jeg klager ikke. Derudover, var det ingen ekstra omkostninger eller exchange fees. Dog er award pladser meget begraensede for business class p.t.
 

LarsCph

Medlem
Jeg har præcist fået en mail fra Qatar Airways om at de forlænger min Gold status hele 2021. Det må siges at være ret fint eftersom jeg ikke har fløjet med dem siden August 2019 og var meget langt fra renewal af Gold da status oprindelig udløb 18. Maj 2020 - hvor det blev forlænget 12 måneder på grund af Covid.
 
Toppen