Senaste nytt

Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC

palmen

Moderator
Hej alla,

Ny kampanj igen Med Nordic Choice Club Mastercard får du extra bonuspoäng, kvalificerande nätter och mycket mer! Ansöker du om kortet innan 24. april 2020 bjuder vi på årsavgiften det första året, och du som är BLUE- eller SILVER-medlem automatiskt GOLD-medlem.
Länk för de som är intresserade, ger som sagt även 10k poäng när man använder kottet första gången.
Nordic Choice Club Mastercard - Nordic Choice Club - Nordic Choice Hotels

Och en skärmdump på det hela
 

Attachments

  • upload_2020-2-25_12-7-20.png
    upload_2020-2-25_12-7-20.png
    153,5 KB · Visningar: 419

FF#1

Medlem
Det här var ju dock lite intressant.
Jag kan med andra ord skaffa kortet nu, men vänta med att använda till 1a oktober om jag vill. Finns faktiskt en teoretisk chans att nå guld innan september är slut.

Är du BLUE eller SILVER-medlem?
Skaffa Nordic Choice Club Mastercard så blir du uppgraderad till GOLD och får 10.000 välkomstpoäng när du använder kortet första gången. Du slipper dessutom årsavgiften första året. Men glöm inte att kampanjperioden är till och med 30 september 2019.

Är du GOLD eller PLATINUM-medlem?
Nu ger vi dig 20 000 välkomstpoäng när du gör ditt första köp med kortet. Du slipper dessutom årsavgiften första året. Du kan bland annat använda poängen på bonusnätter hos oss - de startar på 7500 bonuspoäng. Kampanjperioden är till och med 30 september 2019.
Det var den här jag hoppades att den skulle komma tillbaka.
 

Bebban

Medlem
Ok, får poäng?

status uprades?

Jag hade en natt på Yasuragi nyligen. Är Gold och mailade kundtjänst innan med samma frågeställning som du har och fick till svar att alla förmåner gäller. Så jag fick poäng och restaurangvoucher men tvärnej på tidig incheck och rumsuppgradering. Verkade dock rätt fullt så på en lugnare kväll kanske man har bättre lycka.
 
Låter fint. Finns det någon som hindrar en ifrån att göra sitt köp och sedan säga upp kortet? Några negativa eventuella konsekvenser?

Brukar nämligen boka hotell med nordic choice så det känns rimligt. Samlar dock poäng till Eurobonus så att använda Nordic Choice MC är syfteslöst..
 

molntankar

Medlem
Låter fint. Finns det någon som hindrar en ifrån att göra sitt köp och sedan säga upp kortet? Några negativa eventuella konsekvenser?

Brukar nämligen boka hotell med nordic choice så det känns rimligt. Samlar dock poäng till Eurobonus så att använda Nordic Choice MC är syfteslöst..

Man borde kunna göra så. Men. Kortet är gratis första året, så finns ju ingen anledning att säga upp det med en gång.

Dessutom, om du ändå ofta bor på NC så kan du behålla kortet, använda det en enda gång per månad, och sen krävs det bara ytterligare 6 nätter per år för att behålla guld.
 
Toppen