Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

Det finns ett kontaktformulär under FAQ. Annars i denna tråden eller som PM.
En feature som jag skulle uppskatta vore att kunna söka på ett land, istället för enskilda flygplatser. Jag planerar en resa till Japan och för mig spelar det ingen större roll var vi hamnar, eftersom vi ändå planerar att resa runt. Det blir många olika sökningar (NRD, HND, NGO, KIX, FUK, HIJ, CTS, CDJ, ...). AwardFares har denna feature.
 

LSH

Medlem
En feature som jag skulle uppskatta vore att kunna söka på ett land, istället för enskilda flygplatser. Jag planerar en resa till Japan och för mig spelar det ingen större roll var vi hamnar, eftersom vi ändå planerar att resa runt. Det blir många olika sökningar (NRD, HND, NGO, KIX, FUK, HIJ, CTS, CDJ, ...). AwardFares har denna feature.
Eftersom jag inte har "eget" data för Star Alliance och SAS API/Sajt inte stödjer detta så måste jag ställa hundratals frågor för att besvara detta och det skulle tyvärr överbelasta APIet. Däremot klarar ju sas koder som TYO (NRT+HND) men det hjälper tyvärr inte så mycket.
 
En feature som jag skulle uppskatta vore att kunna söka på ett land, istället för enskilda flygplatser. Jag planerar en resa till Japan och för mig spelar det ingen större roll var vi hamnar, eftersom vi ändå planerar att resa runt. Det blir många olika sökningar (NRD, HND, NGO, KIX, FUK, HIJ, CTS, CDJ, ...). AwardFares har denna feature.

Att Awardfares har det är nästan korrekt. På redan cashade resultat funkar det men ej om du ska söka fram nya resultat, då är det flygplatskoder som gäller.
 
Toppen