Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

aruba1

Medlem
Canopy by Hilton Cancun La Isla, #412

Hotellet öppnade för två veckor sedan. Småjusteringar görs lite här och där. I övrigt ganska ungdomligt med hög club musik vid poolen.

a0b6ea3096879ea190ad8c4fbfcae0d5.jpg
 

Homer

Medlem
Från 50:e våningen Palazzo Las Vegas, det som syns i vänstra hörnet är Resort World
$4.3 billion Resorts World Las Vegas to open in summer 2021
Bloomberg - Hilton Plans Las Vegas Hotel in Brand’s Return to the Strip


...och det blåa som sticker upp bakom Encore är
Opening of Drew Las Vegas pushed back until 2022 | Las Vegas Review-Journal
(alltså det som tidigare hette Fontainebleau och varit ett tomt skal i 10? år)


...och det uppe till höger Westgate fd. Las Vegas Hilton fd. Las Vegas International Hotel
International Hotel | the first "megaresort" built in Las Vegas and set new standards for future resorts.

Resort World.jpg
 
Last edited:

011430121

Medlem
DoubelTree SFO Airport Boulevard, hade bokat rum inne i stan, ändrade till ute vid flyget skulle ha landat 22.00 kom med ett flyg tidigare, landade 19.30 men kunde inte boka av detta rum.
Kommer även att bo här natten mellan söndag och måndag
Nu blir det att åka in till stan.

6BC9716F-33EE-4A8D-9A10-A8965121ACA3.jpeg
 
Last edited:

011430121

Medlem
67E40ED2-9B63-48D0-AF99-28CA3442F206.jpeg


Hilton Parc55 San Francisco rum 2015, kommer precis från frukosten, det var en diskussion på BC om frukosten ingår eller inte för HHG och HHD på Parc55
Det finns många olika alternativ.
HHD får välja på en check värdet på den är 20$ som kan användas i någon av hotellets caféer, eller så ingår frukosten i Restaurangen Cable55 då ingår allt utom det varma, önskar man det varma är det ett tillägg på 5$
För HHG är det samma förmåner om jag fattade det hela, damen jag frågade påpekade att jag som HHD hade ovanstående möjligheter, jag uppfattade även att det även gällde HHG
Frukosten kostar ink det varma 34.95$
 

Senator

Moderator
Visa bifogad bild 106733

Hilton Parc55 San Francisco rum 2015, kommer precis från frukosten, det var en diskussion på BC om frukosten ingår eller inte för HHG och HHD på Parc55
Det finns många olika alternativ.
HHD får välja på en check värdet på den är 20$ som kan användas i någon av hotellets caféer, eller så ingår frukosten i Restaurangen Cable55 då ingår allt utom det varma, önskar man det varma är det ett tillägg på 5$
För HHG är det samma förmåner om jag fattade det hela, damen jag frågade påpekade att jag som HHD hade ovanstående möjligheter, jag uppfattade även att det även gällde HHG
Frukosten kostar ink det varma 34.95$

Jag var hos grannen Hilton Union Square ons/Tors. Kostar $5 att uppgradera frullen. Mycket bra frukost som jag uppfattar Parc55 gäster kan använda också.
 
Toppen