Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

jerixon

Medlem
Icona Pop blev väll relativt folkkära från "Så mycket bättre" varje fall :)
Kaz James är lite mer ovanlig kanske, men stor inom sin Genre som Albin säger.


Du har fått mig att verkligen känna mig gammal. Jag har alltid ansett mig själv ha hyfsad koll på musik och personerna bakom, men inser nu att så inte längre är fallet. Du imponerar på mig. Jag hade nog inte känt igen dessa personer, framför allt inte den förstnämnde.
 
Stefan Löfven med en Säpo i sällskap ombord på OS 0312 till Vien.

Han sitter tack o lov bakom gardinen...
Mr Planning får ursäkta, men vilket plan statsministern flyger med borde inte få läggas upp här. Om vi inte ska skriva ut vilket hotell olika bolags crew bor på av säkerhetsskäl så borde samma "säkerhetsspärr" gälla ministrars flygavgångar som galningar kan få för sig att ringa bombhota etc. Sorry!
 
Mr Planning får ursäkta, men vilket plan statsministern flyger med borde inte få läggas upp här. Om vi inte ska skriva ut vilket hotell olika bolags crew bor på av säkerhetsskäl så borde samma "säkerhetsspärr" gälla ministrars flygavgångar som galningar kan få för sig att ringa bombhota etc. Sorry!

En viss skillnad ligger det ju i att flygcrew förmodligen bor på exakt samma ställe varje gång de anländer på sina i förväg schemalagda flighter, man lär inte kunna utläsa speciellt mycket av statsministerns framtida resplaner från denna information.

Däremot kanske det är klokt att låta flighten landa i alla fall innan man skriver något... gäller nog faktiskt de flesta "kändisar" som är värda att skriva om här.
 

Morgan

Medlem
Mr Planning får ursäkta, men vilket plan statsministern flyger med borde inte få läggas upp här. Om vi inte ska skriva ut vilket hotell olika bolags crew bor på av säkerhetsskäl så borde samma "säkerhetsspärr" gälla ministrars flygavgångar som galningar kan få för sig att ringa bombhota etc. Sorry!

Stefan Löfven är officiell gäst på nyårskonserten med Wiener Philharmoniker. Vilket står i åtminstone österrikiska tidningar, så knappast känsligt att han är där.

På liknande tema noterade jag att kungafamiljen informerade för några veckor sedan om något i stil med "på grund av problem med vårt egna plan flyger vi reguljärt till Indien ikväll 19.10". Samma tid som Air Indias plan avgick. Då hade man faktiskt haft möjlighet att köpa biljetter på samma plan, vilket är konstigt att SÄPO accepterade (var väl även ministrar med på besöket?).
 
Toppen