Senaste nytt

SAS Webshopping

Davvelavve

Medlem
Nej. Har öppnat ett supportärende, men det lär ju dröja.
Så tröttsamt att det ska ta så lång tid. Håll er borta från Wish.
Skickade in ärendet igår för wish, fick svar imorse. Ganska snabba.
 

Attachments

  • Screenshot_20200212_095441.jpg
    Screenshot_20200212_095441.jpg
    35,4 KB · Visningar: 344

Gasterlund

Medlem
Tycker generellt att det är struligt med poäng från onlineshoppingen. Av 5 köp brukar 1 gå igenom av sig självt, resten behöver jag kontakta kundtjänst för. Nu senast vad det av SF Kids, Readly, DI, Ginos och Stayhard, och endast SF Kids rullade igenom av sig självt.

Motsvarar det övrigas erfarenhet, eller är det SBS på min sida?
 

Big Birger

Medlem
Tycker generellt att det är struligt med poäng från onlineshoppingen. Av 5 köp brukar 1 gå igenom av sig självt, resten behöver jag kontakta kundtjänst för. Nu senast vad det av SF Kids, Readly, DI, Ginos och Stayhard, och endast SF Kids rullade igenom av sig självt.

Motsvarar det övrigas erfarenhet, eller är det SBS på min sida?
Jag blir alltid förvånad när det fungerar, och det är ofta jag också måste anmäla att jag saknar poäng. Inte så ofta som 4(5) men antagligen i närheten av 2(5).
 
Toppen