Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

GOTBound

Medlem
Tack alla som signade upp kort med min värvningslänk i januari. Det blev två Platinum och ett eller två andra kort (SAS) lyckades jag räkna ut.

Var kan jag som Plat innehavare se vad som gav mig MR, jag ser bara en totalsumma men ingen nedbrytning?

EK
 

JochenS

Medlem
Tack alla som signade upp kort med min värvningslänk i januari. Det blev två Platinum och ett eller två andra kort (SAS) lyckades jag räkna ut.

Var kan jag som Plat innehavare se vad som gav mig MR, jag ser bara en totalsumma men ingen nedbrytning?

EK
Vanligen på Membership rewards sidan under "Ditt konto">>"Jag har använt poängen till", eller på direktlänk från kontosidan. Men idag verkar inget fungera och det verkar till och från även svårt att se sina ackumulerade EB poäng på SAS korten.
 

Big Birger

Medlem
Stort tack till 3 st. Elite- eller Platium-värvningar! :)

Totalt har jag fått 16 meddelanden från Billhop att "Första steget mot din bonus" har tagits. Så här långt har också 9 personer betalat sin första räkning som innebär att jag kan betala räkningar utan avgift för 9x10 000 kr. Detta trots att värvningslänken till Billhop verkar vara lite svajjig.
 

JochenS

Medlem
Stort tack till de som valde min länk! Väldigt roligt att få chansen att värva och jag hade inga förväntningar på vad som skulle komma. Hade varit glad för en classic värvning.

Nu blev det långt mer än så. 1 classic, 1 premium och 3 elite. Sammanlagt 72000 EB poäng som jag ska förvalta väl.

Verkligen sporrande till både fortsatt resande och deltagande på BC.
 
Även jag säger ett stort stort tack till er som valde att klicka på någon av mina länkar :) Generellt verkar de varit en rätt jämn fördelning mellan månadens värvare vilket är kul.

Sammanfattningsvis blev det 5 Amex Premium samt 1 Amex Elit vilket totalt gav 78 000 poäng som ska förvaltas väl och förhoppningsvis ge en ännu mer kunskap om flygandet för att hjälpa till här ännu mera :)

Även Billhop klickades det på och där landade det på 13 st registreringar varav 10 st också har betalt sin första räkning.

Åter igen, stort tack för klicken och för ert deltagande på forumet :)
 
Toppen