Senaste nytt

Någon som testat Suite Night Upgrade hos Accor?

taxvalp

Medlem
Accor har lanserat Suite Night Upgrades (SNU) och som platinum får man minst två per år. Det är en rad villkor man måste uppfylla, till exempel gäller de inte i Frankrike som är Accors hemmaplan...

How are Suite Night Upgrades earned and used?

Man verkar inte kunna använda dem på befintliga bokningar och man måste enligt Accor boka direkt via hotellet eller ringa. Priset man får betala för bokningen verkar också vara åt det höga hållet (full flexibel rate), enligt rapporter på Loyaltylobby.

Jag har två stycken SNU att använda men det verkar nu mest krångligt och dyrt. Någon som hunnit prova?
 

Glenn E

Medlem
Jag har nu 4 stycken Suite nights men det verkar svårt att använda dem. Just nu blir jag uppgraderad rätt ofta ändå
 

Glenn E

Medlem
Nu har jag 10 svituppgraderingnätter men de är helt värdelösa . Nu sist skulle jag få betala 1000 kronor per natt istället för 700 kronor per natt för att använda dem. Jag fick en svit ändå här på Grand Mercure Century Park Hotell i Shanghai .
 
Sofitel Los Angeles Beverly Hills, Hollywood Suite.
Fick maila för att kunna boka, knappt halva priset för en halvsliten suite inte direkt upphetsande men en balkong med härlig utsikt.
20220801_151719.jpg
20220801_151611.jpg
20220801_151625.jpg
 
Toppen